هاست چیست؟

هاست : آشنایی با هاست و خدمات میزبانی وب

هاست لازمه اصلی و اولین قدم برای ورود به دنیای وبمستری و تجارت الکترونیک است، اگر شما قصد راه اندازی یک سایت را داشته باشید بدون شک به یک فضا برای ذخیره سازی اطلاعات وب سایت خود نیاز دارید. هاست یا میزبانی وب محلی است که تمام فایلهای وب سایت شما در آن دخیره می شوند. اگر Host را به عنوان یک خانه یا محل زندگی فرض کنیم در واقع این خانه، محل زندگی وب سایت شما است. در واقع آدرس سایت یا دامین سایت به این خانه اشاره میکند و تمامی مسیر ها به این فضا منتهی می شوند.

همه وب سایت های موجود در اینترنت به یک فضای میزبانی وب نیاز دارند. وقتی شخصی نام دامنه شما را در مرورگری وارد می کند، نام دامنه به آدرس IP شرکت میزبان وب شما ترجمه می شود که این فضا حاوی پرونده های وب سایت شما است و در طی فرایندی این پرونده ها را به مرورگرهای کاربران ارسال می کند.

شرکت های ارائه دهنده میزبانی وب در ذخیره و سرویس وب سایت ها تخصص دارند. این شرکت ها انواع مختلفی از برنامه های میزبانی را به مشتریان خود ارائه می دهند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب میزبان مناسب برای وب سایت خود می توانید به مقاله های زیر مراجعه کنید.

انتخاب هاست مناسب

این مقاله صرفا به دلیل آشنایی شما با خدمات هاستینگ و میزبانی وب منتشر شده است و شما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس های مورد نیاز خود، لازم است تا مقاله های ذکر شده را مطالعه نمایید. همچنین اگر قصد دارید یک سایت ایجاد کنید می توانید از مقاله آموزش ساخت سایت به صورت تصویری استفاده کنید.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس