بهترین افزونه کش وردپرس: 4 افزونه برتر کش

بهترین افزونه کش وردپرس: 4 افزونه برتر کش

فعال کردن کش سایت یکی از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی سرعت است، اگر به دنبال بهترین افزونه کش هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ما در این مقاله بهترین افزونه های کش وردپرس را گردآوری کرده ایم و نقاط ضعف و قوت هرکدام را مورد برررسی قرار داده ایم.

اگر از اهمیت کش مطلع باشید حتما می دانید که یکی از مهمترین دغدغه های وبمستران استفاده از بهترین افزونه کش وردپرس است. اما چرا از افزونه کش وردپرس استفاده کنیم؟ سایت شما چه نیازی به کش دارد؟

برای رسیدن به پاسخ تمامی سوالات شما ابتدا باید با مفهوم و کاربرد کش آشنا شوید.

کش چیست؟ (Cache)

هر آنچه که باید در مورد کش سایت بدانید + اهمیت Website Cache

به طور خلاصه وقتی یک کاربر وارد سایت شما می شود برای لود شدن کامل سایت، تمامی اطلاعات موجود در صفحه برای کاربر دانلود می شود. پس از دانلود صفحه شما برای کاربر قابل مشاهده خواهد بود. نکته اینجاست که فرایند دانلود بسته به سرعت اینترنت هر کاربر و حجم صفحات شما متفاوت است.

در اینجا با فعال سازی کش سایت چه از طریق کد و چه از طریق افزونه کش وردپرس، اطلاعات صفحه شما در اولین بازدید کاربر در حافظه پنهان مرورگر کاربر ذخیره می شود و در بازدیدهای بعدی دیگر نیازی به دانلود فایل های ثابت ندارد و صفحات شما با سرعت بیشتری برای کاربران بارگیری می شود. اگر این توضیحات برای شما کافی نبود مقاله زیر را مطالعه نمایید.

چرا از افزونه های کش استفاده کنیم؟

فعال سازی کش وردپرس از طریق کدنویسی نیز امکان پذیر است اما شما با استفاده از یک افزونه کش وردپرس کنترل بیشتری روی تنظیمات خواهید داشت، از طرفی با توجه به اینکه افزونه های وردپرس بیشتر برای کاربران مبتدی ساخته می شوند شما با استفاده از افزونه نگرانی بابت پیچیدگی های این فرایند نخواهید داشت.

البته قبل از نصب یک افزونه کش وردپرس، لازم است تا شما با افزونه های وردپرس آشنایی داشته باشید و بدانید که چه تعداد افزونه در وردپرس نصب کنید به همین جهت ما چندین مقاله را برای شما آماده کرده ایم که در صورت نیاز می توانید مطالعه کنید:

بهترین افزونه های کش وردپرس

تا به اینجا شما با افزونه های وردپرس و کش وردپرس آشنایی پیدا کرده اید حال وقت آن است که به شما بهترین افزونه کش وردپرس را معرفی کنیم، در ادامه این مقاله بهترین افزونه های کش را با هم مقایسه کرده ایم تا شما بر اساس نیاز خود بهترین افزونه کش را انتخاب کنید.

کدام افزونه کش وردپرس از بقیه بهتر است ؟

شکی در این نیست که در وردپرس برای هر عملکردی افزونه های بسیار زیادی وجود دارد! اما سوال اینجاست که چگونه بهترین افزونه را پیدا کنیم؟ در خصوص افزونه های کش ما کار شما را راحتتر کرده ایم 5 افزونه برتر کش وردپرس را برای شما گردآوری کرده ایم.

در این میان افزونه های چون WP Rocket ، WP Super Cache ، WP Fastest Cache و W3 Total Cache از محبوبیت و تعداد نصب بالایی برخودار هستند که هرکدام از موارد به صورت جداگانه با یکدیگر مقایسه شده اند پس تا پایان مقاله بهترین افزونه کش وردپرس با ما همراه باشید.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس

افزونه کش وردپرس WP Fastest Cache

بهترین افزونه کش وردپرس - WP Fastest Cache

این افزونه با وجود تنظیمات ساده و راحت یکی از بهترین افزونه های کش وردپرس است. WP Fastest Cache در عین سادگی امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد. برای استفاده از این افزونه لازم است تا شما سطح دسترسی فایل .htaccess را به 644 تغییر دهید تا افزونه قادر به اعمال تغییرات خود باشد.

افزونه WP Fastest Cache با توجه به تیم حرفه ای که دارد یکی از بروزترین افزونه ها در مخزن پلاگین های وردپرس است. برای دانلود و نصب افزونه در مخزن وردپرس روی لینک زیر کلیک کنید:

افزونه کش وردپرس WP Rocket

بهترین افزونه کش وردپرس - WP Rocket

WP Rocket یک افزونه تجاری و غیر رایگان است. این افزونه قابلیت های بسیار زیادی دارد و جزء قدرتمندترین افزونه های کش وردپرس است. البته که ضعف مهم این افزونه موجود نبودن نسخه رایگان است و شما حتما باید این افزونه را از طریق وب سایت Rocket خریداری کنید.

با توجه به اینکه این افزونه رایگان نیست ممکن است شما مجبور به استفاده از نسخه های نال افزونه شوید، به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه از افزونه های نال شده استفاده نکنید، در مقاله زیر می توانید با خطرات جبران ناپذیر استفاده از محصولات نال شده آشنا شوید.

به هر حال افزونه WP Rocket یکی از بهترین افزونه های کش بوده و دارای قابلیت های کاربردی زیاد و پشتیبانی قوی است، اگر شرایط خرید افزونه را دارید، برای خرید این افزونه از وب سایت WP Rocket روی لینک زیر کلیک کنید:

افزونه کش وردپرس WP Super Cache

بهترین افزونه کش وردپرس - WP Super Cache

WP Super Cache یکی دیگر از افزونه های محبوب کش وردپرس است. این افزونه رایگان بوده و توسط بسیاری از برترین شرکت های میزبان وردپرس توصیه می شود. افزونه WP Super Cache شامل تمام ویژگی های توصیه شده cache است.

برخی قابلیت های این افزونه شامل فشرده سازی gzip، کش صفحه ، پیش بارگیری کش، پشتیبانی از CDN ، پیش بارگیری کش پیشرفته و موارد دیگر است. افزونه از رابط کاربری نسبتا ساده ای برخوردار بوده و یکی از بهترین هاست، برای دانلود و نصب افزونه در مخزن وردپرس روی لینک زیر کلیک کنید:

افزونه کش وردپرس W3 Total Cache

بهترین افزونه کش وردپرس - W3 Total Cache

W3 Total Cache یکی از محبوب ترین افزونه های کش وردپرس است. و می توان گفت کاملترین افزونه کش وردپرس است، این افزونه دارای تنظیمات بسیار زیادی است که در ابتدا برای کاربران مبتدی ممکن است گیج کننده باشد. می توان گفت این تنها ضعف این افزونه است.

افزونه W3 Total Cache دارای قابلیت های بسیار زیادی بوده که شاید بتوان گفت به دلیل همین قابلیت ها بهترین افزونه کش وردپرس است. برای دانلود و نصب افزونه در مخزن وردپرس روی لینک زیر کلیک کنید:

جمع بندی

توجه داشته باشید برای انتخاب بهترین افزونه کش وردپرس شما تصمیم گیرنده نهایی هستید، تمامی افزونه های ذکر شده از بهترین افزونه های وردپرس و دارای محبوبیت بالایی هستند. استفاده از کش برای یک سایت کاملا ضروری بوده، در میان افزونه های ذکر شده پیشنهاد ما افزونه W3 Total Cache است که از قابلیت های بالایی برخوردار است.

اما در حالت کلی شاید بهتر باشید شما برای کش سایت خود از افزونه استفاده نکنید! به همین جهت ما یک مقاله در خصوص فعال کردن کش بدون افزونه و از طریق htaccess را برای شما آماده کرده ایم که در صورت نیاز می توانید از این مقاله استفاده کنید. همچنین ممکن است مقاله آموزش جامع افزایش سرعت وردپرس نیز برای شما مفید باشد.

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز برنامه‌نویسی، به همراه آموزش استفاده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان