نمایش مطالب محبوب در وردپرس

نمایش مطالب محبوب در وردپرس – 2 روش

در این مقاله آموزشی قصد داریم به شما نحوه نمایش مطالب محبوب در وردپرس را آموزش دهیم، در پایان این مقاله شما می توانید محبوبترین مقالات و پست های سایت خود را در هر مکانی در سایت خود به نمایش بگذارید. اضافه کردن این ویژگی به سایت شما می تواند موجب افزایش کلیک در سایت شما شود، چرا که کاربران سایت شما حتما به مطالب محبوب سایت شما توجه ویژه ای دارند و می خواهند که این پست ها را مطالعه کنند.

چگونه مطالب محبوب در وردپرس را نمایش دهیم؟

در این مقاله ما به شما نحوه نمایش مطالب محبوب در وردپرس را از طریق افزونه و یا بدون استفاده از افزونه یا پلاگین را نشان می دهیم، در ابتدا بهتر است بدانید که این مطالب محبوب بر چه اساسی نمایش داده می شوند. در حالت کلی مطالب محبوب هر سایت در واقع پربازدیدترین پست های آن سایت هستند.

همچنین شما می توانید پست هایی که دارای بیشترین نظر هستند را به نمایش بگذارید، اما استفاده از پربازدیدترین پست ها برای نمایش مطالب محبوب در سایت به نظر معقولانه تر است. بیشتر افزونه های بازدید ابزارک هایی را ایجاد می کنند تا شما پربازدیدترین مطالب را در مکان های مختلف در سایت خود به نمایش بگذارید برای مثال می توانید پست های پربازدید سایت خود را در ستون کناری سایت خود نمایش دهید.

قبل تر ما مقاله ای در خصوص بهترین افزونه های آمار در وردپرس را منتشر کرده ایم که تمامی افزونه های ذکر شده دارای قابلیت نمایش مطالب محبوب در سایت شما هستند، برای آشنایی با افزونه های معرفی شده می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

افزونه اختصاصی برای نمایش مطالب محبوب یا پربازدیدترین مطالب

در صورتی که شما قصد دارید از یک افزونه اختصاصی برای نمایش مطالب محبوب در وردپرس استفاده کنید و تمایلی به استفاده از افزونه های بازدید ندارید می توانید از افزونه ساده ای به نام WordPress Popular Posts استفاده کنید. از طریق این افزونه که دقیقا به همین منظور ساخته شده است شما می توانید محبوبترین پست های سایت را از طریق ابزارک ها بر اساس تاریخ روزانه، هفتگی یا سالانه و … نمایش دهید.

افزونه WordPress Popular Posts

نمایش مطالب محبوب در وردپرس - افزونه WordPress Popular Posts

این افزونه در نهایت سادگی دارای کاربرد بسیار بالایی بوده و مطالب محبوب سایت شما را در تاریخ های مختلف دسته بندی و نمایش می دهد، شما به راحتی می توانید این افزونه را با جستجوی افزونه در مخزن وردپرس و یا دریافت افزونه از لینک زیر این افزونه را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

پس از نصب و فعال کردن افزونه شما باید با استفاده از ابزارک های ایجاد شده توسط افزونه پست های محبوب سایت را نمایش دهید. به همین منظور به بخش ابزارک ها یا Widgets رفته و ابزارک WordPress Popular Posts را پیدا کنید، با قرار دادن ابزارک ذکر شده در یکی از مکان های نمایش ( ستون کناری یا فوتر و … ) شما تنظیمات ابزارک را مشاهده خواهید کرد.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس

نمایش پست های محبوب در وردپرس - افزونه WordPress Popular Posts

نمایش مطالب پربازدید و محبوب بدون استفاده از افزونه

بسیاری از کاربران تمایلی به استفاد از افزونه ها ندارند حتی ما در این خصوص هم مقاله ای را منتشر کرده ایم که به اهمیت و بایدها و نبایدهای نصب افزونه ها در وردپرس می پردازد، به هر حال برای این دسته از کاربران نیز راه حلی وجود دارد تا مطالب محبوب سایت را در مکان دلخواه نمایش دهند.

در ابتدا شما باید یک آمار بازدید برای سایت خود ایجاد کنید و سپس با استفاده از کد زیر پربازدیدترین مطالب سایت را به نمایش بگذارید،

$hgw_pupolar_args = array( 
	'posts_per_page' => 5, 
	'meta_key' => 'hgw_post_views_count', 
	'orderby' => 'meta_value_num', 
	'order' => 'DESC'  
);
$hgw_popular_posts = new WP_Query( $hgw_pupolar_args );

while ( $hgw_popular_posts->have_posts() ) : $hgw_popular_posts->the_post();
 
	the_title();
 
endwhile;

نمونه کدی که مشاهده می کنید را در هر قسمتی از سایت می توانید مورد استفاده قرار دهید اما استفاده از این کد نیازمند ایجاد یک سیستم بازدید برای سایت شماست. ما مقاله ای را برای شما آماده کرده ایم که به وسیله آن هم می توانید یک سیستم بازدید ایجاد کنید و تعداد بازدید مطالب را نمایش دهید.

نکته: فراموش نکنید قبل از استفاده از کد بالا شما باید آمار بازدید “نمایش آمار بازدید مطالب بدون استفاده از افزونه” را به سایت خود سایت خود اضافه کنید.

جمع بندی

نمایش مطالب محبوب، پربازدیدترین پست ها و یا بهترین پست های شما در سایت از طریق نصب افزونه های ذکر شده و یا بدون افزونه امکان پذیر است، در این مقاله شما با دو روش برای نمایش مطالب محبوب در وردپرس آشنا شدید که استفاده از هر روش مزیت ها و معایب خاص خود را دارد. اگر شما از قبل از یک افزونه آمار استفاده می کنید پس قطعا دیگر نیازی به نصب افزونه دیگر نخواهید داشت زیرا به احتمال زیاد این افزونه یه ابزارک برای نمایش محبوب ترین پست ها را ایجاد کرده است.

در صورتی که تمایلی به استفاده از افزونه ندارید نیز می توانید با استفاده از نمونه کد موجود در مقاله و آموزش اضافه کردن آمار بازدید به مطالب این ویژگی را به وردپرس اضافه کنید. در پایان اگر شما روش بهتری را برای نمایش بهترین مطالب در وردپرس سراغ دارید با استفاده از بخش نظرات همین مقاله، روش خود را برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید، امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد.

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز برنامه‌نویسی، به همراه آموزش استفاده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان