بهترین افزونه امتیاز دهی وردپرس ( 11 افزونه برتر Review، Ratings و Schema )

بهترین افزونه امتیاز دهی وردپرس – 12 افزونه برتر Review، Ratings و Schema

یکی از ویژگی های مهم و مورد پسند کاربران در هر سایت سیستم رای و امتیازدهی به محصولات و مطالب است، یک افزونه امتیاز دهی مناسب باید دارای چندین ویژگی ضروری باشد که در این مقاله به مهمترین ویژگی ها و بهترین افزونه های این گروه خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید هنگامی که سایت شما دارای یک سیستم امتیازدهی باشد، مطالب شما برای کاربران مستند تر خواهد بود، البته که مزایای بررسی های مشتری تا حدودی به نوع کسب و کار شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، یک فروشگاه لباس آنلاین ممکن است بخواهد نظرات مستقیم مشتری را که زیر هر محصول را نشان دهد. از سوی دیگر، یک فروشگاه سخت افزاری محلی ممکن است بخواهد نظرات گوگل را به اشتراک بگذارد.

حال اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید جالب است بدانید که مطالعات نشان می دهد که 95٪ افراد قبل خرید، محصول مورد نظر خود را بررسی می کنند، در این حالت استفاده از یک افزونه امتیاز دهی وردپرس و یا فعال کردن بخش بررسی و نظرات برای کاربران بسیار مفید خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم به شما برترین افزونه های امتیاز دهی وردپرس و ووکامرس معرفی کنیم، در اینجا 12 افزونه برتر امتیازدهی به وردپرس را برای شما آماده کرده ایم تا بهترین افزونه Review یا Ratings را از میان افزونه ها انتخاب کنید.

مزایای استفاده از یک افزونه امتیاز دهی

در توضیحات قبل با برخی از مزایای استفاده از افزونه امتیاز دهی وردپرس آشنا شدید، اما استفاده از یک سیستم امتیازدهی دارای مزایای بیشتری است. برای مثال بازخوردهایی که شما از سمت مشتریان دریافت می کنید که باعث ایجاد یک رابطه را ایجاد می شوند ، برخی از این بازخوردها اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند که می توانید برای تغییر برخی موارد در مورد کسب و کار خود و قطعا بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.

به دنبال فروش بیشتر هستید؟ یک افزونه امتیاز دهی وردپرس نصب کنید! شاید این سوال پیش آید که سیستم امتیازدهی چه تاثیری در فروش شما خواهد داشت؟ تحقیقات نشان می دهد زمانی که کاربران می بینند که دوستان یا افراد دیگر محصول یا خدمات را تایید می کنند احتمال خرید محصول به شدت افزایش پیدا می کند.

البته که افزونه های امتیازدهی بیشتر در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند اما بی شک شما می توانید در سایت های خبری، مجله ای، موزیک و غیره نیز از یک افزونه امتیاز دهی وردپرس استفاده کنید چرا که بازخوردهای و امتیاز های ارسالی از سمت کاربران هم باعث بهبود تجربه کاربری و هم درک بهتر شما از میزان رضایت کاربران از مطالب ارسالی خواهد شد! این مورد نیز بسیار سودمند خواهد بود چرا که اگر مطلب شما بازخورد خوبی نداشته باشد شما مجبور به بروزرسانی و بهبود مطلب یا مقاله خود خواهید شد.

تمامی موارد ذکر شده اهمیت بالای استفاده یک افزونه امتیاز دهی وردپرس را نشان می دهد اما این موارد فقط برای مخاطبانی صدق می کند که به سایت شما وارد شده باشند، خوشبختانه برخی از افزونه های امتیاز دهی وردپرس، امتیاز محصول یا مطلب را در نتایج جستجوی گوگل نیز نمایش می دهند.

علاوه به جنبه ظاهری زیبا تر نسبت به سایر نتایج جستجو، اگر محصول یا مطلب شما دارای امتیاز بالایی باشد بدون شک موجب ترغیب کاربر برای مطالعه مطلب شما خواهد شد که این باعث افزایش CTR و نرخ کلیک سایت شما خواهد شد، پس یک افزونه امتیاز دهی خوب حتی در رتبه سئو شما نیز تاثیری مفیدی خواهد داشت و باعث افزایش رتبه سئو سایت شما خواهد شد.

مهترین ویژگی های یک افزونه امتیازدهی وردپرس

افزونه های امتیاز دهی وردپرس دارای ویژگی های مشابه بسیاری هستند اما برخی از ویژگی ها از اهمیت بالاتری برخودارند و شما قبل از نصب افزونه باید از موجود بودن این ویژگی ها در افزونه اطمینان حاصل کنید:

  1. امکان جاسازی (embed) نظر نویسنده در وبسایت و ارائه فرمی برای ارسال بازخورد و نظر از سمت کاربران
  2. سیستم امتیاز دهی ستاره ای یا پسندیدن ( like & dislike )
  3. دارای گزینه هایی برای آپلود و بارگذاری محتوا برای کاربران در صورت نیاز
  4. دارای نوار جستجوی اختصاصی در میان نظرات ارسالی
  5. گردآوری بازخوردهای مرتبط از طریق نقشه گوگل و …
  6. امکان ادغام با ووکامرس
  7. گزینه های مختلف برای نمایش در وب سایت ( کد کوتاه، ابزارک و … )
  8. امکان اضافه کردن تنظیمات سفارشی

برترین افزونه های امتیاز دهی وردپرس

حال که درک کاملی از افزونه های امتیازدهی وردپرس پیدا کردید بیایید تا شما را با 12 افزونه امتیاز دهی برتر در وردپرس آشنا کنیم.

افزونه Starfish Reviews

بهترین افزونه امتیاز دهی وردپرس Startfish reviews

این افزونه دارای یک نسخه رایگان البته با ویژگی های بسیار محدود در مخزن افزونه های وردپرس است. نسخه تجاری و پیشرفته این افزونه از 47.88 دلار شروع می شود که شامل بسیاری از ویژگی های کلیدی است. این پلاگین به شما امکان سازماندهی و تغییر نظرات ارسالی را داده تا شما دیگر نگرانی از بابت نظرات منفی در سایت نداشته باشید، البته که تغییر اینگونه نظرات اصلا اخلاقی نیست!

ویژگی های افزونه Starfish

چه چیزی باعث می شود Starfish Reviews یکی از بهترین پلاگین های امتیاز دهی وردپرس باشد؟

  1. رابط کاربردی ساده و راه اندازی آسان.
  2. اختصاص یک لینک به تمامی نظرات ارسالی در مطلب.
  3. ادغام با سیستم های بازاریابی ایمیل مانند MailChimp و Mailpoet
  4. استفاده از کد کوتاه را برای جاسازی بازخوردها در صفحات یا پست ها، یا طرح بندی اختصاصی از طریق صفحه سازها مانند Divi، Elementor، Beaver Builder و ویرایشگر بلوک.
  5. تجزیه و تحلیل مناسب برای نحوه انجام ارزیابی های سطح بالا.

افزونه WPSite Reviews

بهترین افزونه امتیاز دهی وردپرس Site Reviews

این افزونه دارای یک راه ساده اما موثر برای جمع آوری رتبه بندی، امتیاز دهی و بررسی در وب سایت شما است. Site Reviews دارای گزینه های متعددی برای نمایش نظرات شما، از جمله کد کوتاه، ابزارک ها و بلوک ها است. بررسی ها به صورت پیش فرض نشان داده شده اند، اما شما می توانید اما شما می توانید بهترین نظرات را به اصطلاح پین کنید و در ابتداری نظرات نمایش دهید.

استفاده از این افزونه یکی از ساده ترین راه های ایجاد و نمایش بررسی ها و سیستم امتیازدهی وردپرس در وب سایت شماست، علاوه بر این این افزونه کاملا رایگان بوده و شما محدودیتی برای استفاده از افزونه نخواهید داشت.

ویژگی های افزونه امتیاز دهیه WPSite

چه چیزی باعث می شود Site Reviews یکی از بهترین پلاگین های امتیاز دهی وردپرس باشد؟

  1. به شما امکان می دهد تا نظرات و امتیاز ها را با استفاده از ابزارک ها ، بلوک ها و کد کوتاه در هر قسمتی از وب سایت خود نمایش دهید.
  2. نمایش بهترین نظرات در ابتدای لیست
  3. این پلاگین با Akismet ادغام می شود بنابراین می توانید از شر هرزنامه خلاص شوید.
  4. در صورت از دست دادن هرگونه داده ، از ویژگی پشتیبان گیری و بازیابی برخوردار است.
  5. اعلان های سفارشی برای ارسال یک نظر در دسترس هستند.
  6. با استفاده از کدهای اسکیما سایت شما در نتایج موتور های جستجو با رتبه بندی و ستاره نشان داده می شوند.
  7. امکان خروجی گرفتن اطلاعات و یا وارد کردن اطلاعات

افزونه WP Customer Reviews

بهترین افزونه امتیاز دهی وردپرس WP Customer Review

افزونه WP Customer Review یکی دیگر از بهترین افزونه های امتیازدهی وردپرس است این افزونه یک راه حل عالی برای پذیرش نظرات در هر نقطه از وب سایت شما است. WP Customer Review رایگان و open source است. اول از همه ، شما می توانید نظرات کلی مشتری و مخاطبان را در مورد کسب و کار خود را جمع آوری کنید و حتی می توانید ماژول های بررسی را در صفحات محصول جداگانه خود قرار دهید.

پیکربندی این افزونه بسیار ساده بوده و دارای محیطی کاربر پسند است، این افزونه با چندین گزینه برای نمایش جعبه بررسی و یا رد کردن و یا تایید یک نظر به شما امکان می دهد تعداد مشخصی از نظرات را در یک صفحه نمایش دهید.

ویژگی های افزونه امتیاز دهی Customer Reviews

چه چیزی باعث می شود Customer Review یکی از بهترین پلاگین های امتیاز دهی وردپرس باشد؟

  1. رابط کاربری افزونه بسیار ساده بوده و شما به راحتی می توانید با آن کار کنید.
  2. به دلیل موجود بودن کدکوتاه، ابزارک و بلوک شما قادر به نمایش افزونه در هر مکانی هستید.
  3. می توانید تمام قسمت ها را سفارشی کنید.
  4. تمامی موارد ارسالی در داشبورد وردپرس مدیریت می شوند.
  5. مدیران سایت توانایی پاسخگویی به همه نظرات را دارند.
  6. متن باز بودن و بروزرسانی های منظم.
  7. نمایش امتیاز دهی در نتایج جستجو که منجر به افزایش نرخ کلیک می شود.
  8. امکان اعمال محدودیت در تعداد نظرات در هر یک از صفحات.

افزونه Google Reviews Widget

بهترین افزونه امتیاز دهی وردپرس Google Reviews

افزونه Google Reviews عملکرد کاملاً متفاوتی نسبت به سایر افزونه های این مقاله دارد. این افزونه به جای اینکه به مشتریان اجازه دهد در وب سایت شما نظرات خود را بنویسند ، تمام نظرات فعلی کسب و کار Google شما (نقشه گوگل) را گرفته و در وب سایت شما نشان می دهد. این افزونه در قالب یک ابزارک بوده بنابراین همه این بررسی ها را می توان در یک سربرگ ، فوتر یا ستون های کناری قرار داد.

این افزونه امتیاز دهی رایگان است ، اما شما می توانید به نسخه پیشرفاه ارتقا دهید که از 85 دلار در سال شروع می شود. هرچند که این افزونه دارای نسخه رایگان است اما ممکن است برای برخی از سایت های کوچک مفید باشد ، Google Reviews شما را به پنج بررسی Google و سه بررسی Yelp محدود می کند.

شخصاً احساس می کنم این مورد برای اکثر مشاغل کافی است ، اما طرح تجاری از سیستم عامل های بیشتری مانند فیس بوک نیز پشتیبانی می کند. همچنین برخی از ویژگی های جالب مانند فیلترها ، کدهای اسکیما(طرح واره) و قابلیت ادغام برخی بازبینی ها را دارید.

ویژگی های افزونه امتیاز دهی Google Reviews

با توجه به تفاوت و محدودیت های Google Reviews، چرا در لیست برترین افزونه های امتیاز دهی قرار دارد؟

  1. این افزونه دارای یک نسخه اصلی رایگان است که به شرکت های کوچکتر امکان می دهد برخی از بررسی های Google و Yelp خود را به اشتراک بگذارند.
  2. این افزونه بسیار سبک است.
  3. چندین نوع نمایشی برای سفارشی کردن نحوه نمایش آنلاین بازبینی های شما فراهم شده است.
  4. از چندین زبان پشتیبانی می شود تا بتوانید نظرات خود را از سراسر جهان بپذیرید.
  5. برخی از قالب ها شامل عناصر منحصر به فرد مانند اسلایدر ها و حالت گرید هستند.
  6. در صورتی که نخواهید از ابزارک ها استفاده کنید می توانید از کد کوتاه افزونه استفاده کنید.
  7. Google Rich Snippets برای افزایش اثربخشی SEO شما وجود دارد.
  8. سه سیستم عامل بررسی با پلاگین ادغام شده اند ، از جمله Google ، Yelp و Facebook.

افزونه WP Product Review

افزونه WP Product Review

افزونه WP Product Review یک افزونه امتیاز دهی است که گزینه هایی برای بررسی محصولات و یا خدمات را در اختیار کاربران قرار می دهد، این افزونه دارای گزینه های پیشرفته ای از جمله بهترین ویژگی ها، معایب و نقاط قوت است و حتی قابلیت ادغام با آمازون را فراهم می کند. نسخه رایگان این افزونه تقریبان بیشتر امکانات ضروری را برای شما فراهم می کند اما نسخه تجاری افزونه که قیمت آن سالانه از 59 دلار آغاز می شود عملکرد بسیار بهتری دارد.

WP Product Review یک افزونه امتیاز دهی مناسب برای فروشگاه های آنلاین است، اما استفاده از آن برای سایر وب سایت ها نیز می تواند مفید باشد، با توجه به کدنویسی بی نقص و ویژگی های کاربردی افزونه، WP Product Review قطعا یکی از بهترین افزونه های امتیاز دهی در سالیان گذشته بوده.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس

ویژگی های افزونه Product Review

چه چیزی باعث می شود WP Product Review در لیست برترین افزونه های امتیازدهی قرار بگیرد؟

  1. اگر قصد خریداری افزونه را داشته باشید، برای تست می توانید از نسخه رایگان استفاده کنید.
  2. می توانید ماژول های بررسی را در هر مکانی از سایت خود به نمایش بگذارید.
  3. دارای تنظیمات برای سفارشی سازی ظاهر فرم ها از جمله تغییر رنگ و اندازه
  4. ایجاد یک جدول مقایسه بررسی ها به صورت خودکار
  5. ادغام با وب سایت آمازون
  6. امکان درون ریزی داده ها
  7. امکان تجزیه و تحلیل محصولات در فرم بررسی
  8. چندین شیوه ظاهری متفاوت
  9. آیکون های متفاوت امتیاز دهی
  10. امکان ثبت نظر برای تمامی گروه های کاربری

افزونه Customer Reviews for WooCommerce

افزونه Customer Reviews for WooCommerce

در فروشگاه‌های آنلاین نیاز به استفاده از یک افزونه امتیازدهی بیشتر احساس می شود چرا که بازخورد مشتریان نقش مهمی در خرید سایر مخاطبان خواهد داشت، افزونه Customer Reviews for WooCommerce قطعا یکی از بهترین افزونه های امتیاز دهی برای فروشگاه های آنلاین است این افزونه دارای چندین ویژگی کاربردی بوده که این سیستم را بسیار جذاب میکند.

به عنوان مثال اگر مشتری بعد از خرید نظری در مورد محصول ارسال نکرده باشد، با ارسال اعلانی خواستار ثبت نظر مخاطب می شود! این یک قابلیت بسیار خوب است، این افزونه امتیازدهی در دو نسخه رایگان و تجاری منتشر شده است که نسخه تجاری آن 49.99 دلار قیمت دارد. البته این افزونه امتیاز دهی فقط برای فروشگاه های آنلاین طراحی شده است و فقط در صورتی که از ووکامرس استفاده می کنید باید این افزونه را بررسی کنید.

ویژگی های افزونه امتیاز دهی Customer Reviews for WooCommerce

  • یادآوری های بررسی مشتری، راهی برای اطلاع رسانی به مشتریان را ارائه می دهد که می توانند مخاطب را به وب سایت شما بازگردند تا در مورد محصول خریداری شده نظرات خود را ارسال کند.
  • همه نظرات تأیید می شوند تا اطمینان حاصل شود که خریداران واقعی در حال نوشتن نظرات هستند. این باعث می شود که نظرات برای مشتریان آینده قابل اعتمادتر به نظر برسد.
  • گزینه هایی برای پذیرش محتوا از مشتریان، مانند فیلم و عکس
  • برای مشتریان خود یک فرم بازبینی یک صفحه ای با فیلدهای چندین محصول از فروشگاه خود ارسال کنید.
  • قابلیت قرار دادن نشانه گذاری اسکیما در نظرات و نمایش نتایج در جستجوی گوگل.
  • استفاده از reCAPTCHA برای جلوگیری از هرزنامه ها.
  • فیلتر کردن نظرات بر اساس رتبه بندی و سایر معیار های مفید
  • ادغام با Google Shopping
  • اعمال تخفیف یا کوپن برای مشتریانی که نظر خود را به اشتراک می گذارند

افزونه WP Business Reviews

افزونه WP Business Reviews

WP Business Reviews یکی از بهترین افزونه های امتیاز دهی بوده که قیمت آن از 99.50 دلار در سال شروع می شود و شامل یک لایسنس و پشتیبانی اولیه است. اگر برای وب سایت های بیشتری نیاز به پشتیبانی دارید و و از بابت پرداخت هزینه مشکلی ندارید، می توانید پلن های دیگر این افزونه را خریداری کنید.

متاسفانه این افزونه امتیاز دهی نسخه رایگان ندارد ، اما دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها در مقایسه با بسیاری از افزونه های دیگر این لیست است. مزیت اصلی این افزونه این است که از نظر فنی مجبور نیستید برای نمایش نظرات مشتریان در وب سایت خود کاری انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را در سایت وردپرس خود نصب کرده و سیستم عامل هایی مانند Yelp ، Facebook و Google را به افزونه متصل کنید.

پس از آن WP Business Reviews همه چیز را بر عهده می گیرد و هرگونه بررسی فعلی و جدید را در آن سیستم عامل های متصل شده نمایش میدهد. همچنین می توانید نظرات سفارشی خود را اضافه کرده و برخی از نظرات منفی را که از راه می رسد فیلتر کنید. شما برای هر نوع وب سایتی می توانید از این افزونه استفاده کنید.

با توجه به اینکه این افزونه یک دارای نسخه رایگان نیست، به هیچ وجه از نسخه نال شده این محصول استفاده نکنید، اگر توانایی خرید این افزونه امتیاز دهی را ندارید از سایر افزونه های لیست استفاده کنید.

ویژگی های افزونه امتیاز دهی WP Business Reviews

  • درون ریزی نظرات برخی از مشهورترین وب سایتها مانند Yelp ، Google و Facebook
  • دارای قابلیت افزودن نظرات سفارشی است به صورت جداگانه
  • امکان اشتراک گذاری نظر مشتری در سایت به جای استفاده از سایت هایی چون گوگل
  • فیلتربندی نظر یا رتبه بندی نظرات
  • نمایش محبوب ترین نظرات از نظر شما در ابتدای لیست
  • تغییر نوع نمایش رتبه بندی ( مثال ستاره ای یا عددی )
  • ظاهر نظرات خود را متناسب با وب سایت تیره یا روشن خود تنظیم کنید.
  • از قالب های جالب مانند لیست ها و گالری ها استفاده کنید.
  • نمایش منشأ همه نظرات، نام مشتریان و آواتارها

افزونه Schema – All In One Schema Rich Snippets

Schema – All In One Schema Rich Snippets

اصلی ترین عملکرد افزونه Schema نمایش اسکیما برای محصولات شما در موتورهای جستجو است. بنابراین اگر به دنبال راهی برای دریافت نظرات در وب سایت خود هستید این افزونه مورد نظر شما نیست چرا که این افزونه در واقع یک افزونه امتیاز دهی نیست و امتیاز و رتبه های موجود را بهبود بخشیده و در نتایج جستجو نمایش می دهد.

Schema با ترکیب با سیستم مرور فعلی شما و افزودن تصاویری برای موتورهای جستجو ، رویکرد متفاوتی را اتخاذ می کند. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید برای سیستم رتبه بندی خود ستاره داشته باشید یا نسخه کوتاه شده دستور غذا را در Google داشته باشید. فقط در صورت تمایل به بهبود نظرات خود با اسکیما از این افزونه استفاده کنید.

چرا AIO Schema Rich Snippets در لیست بهترین افزونه امتیاز دهی وردپرس است؟

  • افزونه Schema کاملا رایگان است.
  • بسیار سبک است.
  • پشتیانی از چندین نوع طرحواره شامل:
    • مرورها
    • رویدادها
    • افراد و دستور العمل ها
    • رتبه دهی
  • افزونه به گونه ای کار می کند که تنها مهمترین و مرتبط ترین اطلاعات در قطعات غنی نشان داده شود.

افزونه Photo Review for Woocommerce

افزونه Photo Review for Woocommerce

Photo Review for Woocommerce یک افزونه امتیازدهی و بررسی قدرتمند برای ووکامرس است، یکی از ویژگی های جالب این افزونه امکان ارسال تصویر محصول خریداری شده توسط مشتری است به طوری که مشتریان شما می توانند یک تصویر از کالایی که خریداری کرده اند بارگذاری کرده و آن را در وب سایت شما منتشر کنند.

این امر می تواند شکل جدیدی از بازاریابی را باز کند که در آن مشتریان شما اطلاعات بیشتری در مورد محصولات شما نسبت به شما به اشتراک بگذارند. یک نسخه رایگان از افزونه وجود دارد که دارای اکثر ویژگی های مورد نیاز است.

نسخه حرفه ای افزونه امتیاز دهی Photo Review for Woo نیز با قیمت 26 دلار به فروش می رسد و شامل یک لیست نسبتاً طولانی از ویژگی های اضافی مانند Masonry pop-ups ، قابلیت های چند زبانه و گزینه هایی برای ارسال کوپن برای بررسی است. این افزونه در صورتی که یک فروشگاه آنلاین را اداره می کنید مفید است.

ویژگی های اصلی افزونه امتیاز دهی Photo Review for Woocommerce

  • ویژگی های ضروری در نسخه رایگان مانند طراحی ایمیل و کوپن برای بازخورد عکس های ارسالی.
  • می توانید مشخص کنید که همه نظرات مشتریان باید دارای عکس باشد. این ویژگی را می توان خاموش کرد.
  • رتبه بندی ها را نشان دهید و به مشتریان خود اجازه دهید رتبه بندی ها را در وب سایت شما مقایسه کنند.
  • به افراد این امکان را بدهید که نظرات شما را براساس خریدهای تأییدشده ، رتبه بندی ها و موارد دیگر فیلتر کنند.
  • ادغام با AliExpress
  • کوپن فقط در صورت نوشتن نظر توسط خریدار تأیید شده (نسخه حرفه ای)
  • افزودن نظرات از پنل مدیریت (نسخه حرفه ای)

افزونه Reviewer WordPress Plugin

افزونه Reviewer WordPress Plugin

افزونه Reviewer WordPress Plugin قطعا یکی از بهترین افزونه های امتیاز دهی و بررسی در این لیست است، البته که این افزونه دارای نسخه رایگان نیست، اما با توجه به قابلیت ها و ویژگی های کاربردی این افزونه خریداری آن مفید باشد. قیمت این افزونه از 28 دلار آغاز می شود و دارای ویژگی های بصری فراوان با طیف گسترده ای از قابلیت های سفارشی سازی است.

در واقع شما از این افزونه در هر سایتی با هر موضوعی می توانید استفاده کنید. این افزونه امتیاز دهی دارای قالب های فراوان و متنوعی برای نمایش بررسی ها و بازخوردها بوده که به خوبی با وب سایت شما از لحاظ ظاهر، سازگار خواهد بود. می توان گفت این افزونه بهترین گزینه در این لیست بوده اما متاسفانه رایگان نیست، پس اگر توان خرید دلاری این افزونه را ندارید از سایر افزونه ها استفاده کنید.

ویژگی های اصلی افزونه امتیاز دهی Reviewer WordPress Plugin

  • زیباترین جعبه های بازبینی را بسازید.
  • دارای طرح ها مدرن و بسیار قابل تنظیم با انواع آیکون ها.
  • اضافه کردن معیارها، مزایا و معای ، لیست بررسی ها یا حتی مقیاس های درجه بندی
  • جداول مقایسه ای برای مشتریان خود ایجاد کرده و دو نظر را در کنار یکدیگر قرار دهید.
  • همه کاربران می توانند تصاویر محصول خود را در نظرات بارگذاری کنند.
  • شما می توانید بین ستاره ها و دیگر عناصر برای سیستم رتبه بندی خود یکی را انتخاب کنید.
  • چندین ویجت به همراه افزونه برای نمایش لیست نظرات ، نمرات برتر و بازبین های برتر ارائه می شود.
  • استفاده از اسکیما و نمایش رتبه محصول در نتایج جستجو.

افزونه Taqyeem

افزونه Taqyeem

افزونه Taqyeem یکی دیگر از افزونه های قدرتمند بررسی و ارسال نظر است، این افزونه از لحاظ ظاهر و ویژگی های تشابه زیادی به افزونه امتیاز دهی Reviewer WordPress Plugin دارد و متاسفانه دارای نسخه رایگان نیست. قیمت این افزونه 29 دلار بوده و دارای ویژگی های بسیار زیادی برای سفارشی سازی و ساخت یک سیستم امتیاز دهی قدرتمند متناسب با وب سایت شما است.

بسیاری از شرکت های بزرگ برای سیستم رتبه دهی سایت خود از Taqyeem استفاده می کنند چرا که این افزونه امکاناتی زیادی برای سفارشی سازی و ایجاد یک سیستم امتیازدهی مناسب در اختیار مشاریان قرار می دهد. البته که برای استفاده از این افزونه شما باید این افزونه را خریداری کنید.

ویژگی های افزونه امتیاز دهی Taqyeem

  • رنگها، قالب های نمایش و معیارهای بررسی نامحدود
  • مجموعه تایپوگرافی و فونت های وب متنوع
  • استفاده از اسکیما و نمایش رتبه محصول در نتایج جستجو
  • استفاده از درصد برای رتبه دهی
  • ابزارک های متنوع بازبینی

افزونه WP Review

افزونه WP Review

آخرین و شاید بهترین افزونه امتیازد هی برای شما افزونه WP Review است، این افزونه در دو نسخه رایگان و حرفه ای منتشر شده و دارای ویژگی های بسیاری برای راه اندازی یک سیستم رتبه دهی قدرتمند برای وب سایت شما است. نسخه رایگان این افزونه دارای بیش از 50 هزار نصب فعال در مخزن وردپرس بوده و قیمت نسخه حرفه ای آن که دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه رایگان افزونه است 87 دلار برای 3 سایت است.

این افزونه در نسخه رایگان خود دارای ویژگی های زیادی بوده که ممکن است شما را از خرید نسخه حرفه ای بی نیاز کند! یکی از قابلیت های مفید این افزونه امتیاز دهی، پشتیبانی از ریچ اسنپت های (اسکیما) متفاوت و نمایش رتبه صفحه شما در نتایج جستجوی گوگل است. همچنین این افزونه دارای قابلیتی برای نمایش امتیاز به صورت ستاره ای، درصدی و و عددی است.

ویژگی های افزونه امتیاز دهی WP Review

  • ظاهری زیبا و فدرتمند برای ایجاد بررسی ها
  • دارای چند حالت نمایش برای نمایش امتیاز
  • قابلیت ادغام با Google, Yelp و فیسبوک
  • پشتیبانی از 19 ریچ اسنیپت و نمایش رتبه محصول در نتایج جستجو
  • قابلیت ادغام با ووکامرس
  • استفاده از تصاویر سفارشی برای امتیاز دهی

کدامیک از افزونه های لیستاین لیست بهترین افزونه امتیاز دهی است؟

در واقع هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد چرا که بهترین افزونه امتیاز دهی بسته به نوع سایت متفاوت بوده، اما در این جا ما به شما کمک میکنیم تا بهترین را برای سایت خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما مناسب ترین افزونه امتیاز دهی برای سایت شماست

  • Site Reviews – اگر به یک سیستم امتیازدهی قدرتمند به صورت رایگان نیاز دارید.
  • WP Customer Reviews – اگر دوست دارید رایگان و سبک باشد این افزونه را بررسی کنید.
  • Google Reviews Widget – اگر می خواهید به طور خودکار نظرات خود را از Google و Yelp نمایش دهید کنید، این افزونه بهترین انتخاب برای شما است.
  • WP Product Review – برای فروشگاه های آنلاین مناسب است.
  • Customer Reviews for Woocommerce – اگر فروشگاه آنلاین دارید و می خواهید عکس ها را در نظرات نمایش دهید این افزونه را امتحان کنید.
  • WP Business Reviews – انتخاب خوبی برای نمایش نظرات از Google و Facebook است.
  • Schema – All In One Schema Rich Snippets – فقط در صورتی که می خواهید ریچ اسنیپت (اسکیما) منحصر به فرد داشته باشید و سیستم امتیاز دهی خود را بهبود بخشید، از آن استفاده کنید.
  • Photo Review for Woocommerce – برای دریافت نظرات عکس و ارسال کوپن مناسب است.
  • Reviewer WordPress Plugin – یک افزونه کامل و قدرتمند اما غیر رایگان.
  • Taqyeem – یک افزونه کامل و قدرتمند اما غیر رایگان.
  • WP Review – اگر به یک سیستم امتیازدهی قدرتمند به صورت رایگان نیاز دارید.

در مقاله سعی کردیم بهترین افزونه های امتیاز دهی را به شما نشان دهیم، هر افزونه در این لیست برای یک گروه خاص از وب سایت ها بسیار مفید خواهد بود بسته به نوع و موضوع وبسایت خود بهترین افزونه امتیاز دهی را انتخاب کنید، اگر افزونه مفیدی در این زمینه می شناسید در بخش نظرات همین مقاله آن را برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز برنامه‌نویسی، به همراه آموزش استفاده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان