انتقال کاربر به صفحه ارجاع یا صفحه قبل از لاگین پس از لاگین شدن در وردپرس

انتقال کاربر به صفحه ارجاع یا صفحه قبل از لاگین پس از لاگین شدن در وردپرس

در وردپرس به صورت پیشفرض هنگامی که یک کاربر در سایت شما لاگین می‌کند به صفحه پیشخوان وردپرس هدایت می شود، اگر قصد انتقال کاربر به صفحه ارجاع یا صفحه قبل از لاگین در وردپرس را دارید این مقاله برای شما مفید خواهد بود. ممکن است شما بخواهید کاربران پس از وارد کردن اطلاعات و ورود به پنل کاربری به صفحه ای که در حال مشاهده آن بوده‌اند ریدایرکت ( Redirect ) شوند این کار قطعا موجب عملکرد بهتر و بهبود تجربه کاربری خواهد شد.

انتقال کاربر به صفحه ارجاع ( Redirect to Referring Page After Login )

انتقال کاربر به صفحه ارجاع به وسیله قطعه کدی که برای شما آماده کرده ایم امکان پذیر است، هر چند که شما میتوانید از افزونه های وردپرس نیز استفاده کنید. کد زیر را به فایل functions.php قالب اضافه کنید و سپس با یک مرورگر دیگر ( حتما کش را پاک کنید و یا از حالت incognito یا Private Browser استفاده کنید ) روند ورود به سایت خود را بررسی کنید.

if ( (isset($_GET['action']) && $_GET['action'] != 'logout') || (isset($_POST['login_location']) && !empty($_POST['login_location'])) ) {
    add_filter('login_redirect', 'hgw_login_redirect', 10, 3);
    function hgw_login_redirect() {
      
          $location = $_SERVER['HTTP_REFERER'];
          wp_safe_redirect($location);
        exit();
    }
}

همچنین در صورتی که قصد داشتید کاربر پس از لاگین به صفحه خاصی ریدایرکت شود می توانید لینک صفحه مورد نظر خود را جایگزین $_SERVER['HTTP_REFERER'] کنید.

بهتر است برای ویرایش قالب از Child Theme یا قالب فرزند استفاده کنید تا پس از بروزرسانی تغییرات ایجاد شده از بین نروند، همچنین قبل از انجام هرگونه تغییری همیشه یک نسخه پشتیبان از سایت خود تهیه کنید.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس