4 افزونه ChatGPT برای وردپرس

4 افزونه ChatGPT برای وردپرس

در این مقاله قصد داریم شما را با چند افزونه ChatGPT که از محبوبیت بالایی در وردپرس برخوردار هستند آشنا کنیم، همانطور که مطلع هستید ChatGPT تحول عظیمی در دنیای دیجیتال ایجاد کرده است، ممکن است شما بخواهید به عنوان تولید کننده محتوا از فناوری هوش‌مصنوعی در وب‌سایت خود استفاده کنید. بنابراین می‌توانید از افزونه‌های ChatGPT وردپرس استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین گزینه‌های موجود هوش‌مصنوعی برای تولید محتوای بهتر و سریعتر را به شما معرفی کنیم.

ChatGPT چیست

ChatGPT یک ربات پیشرفته چت است که توسط OpenAI توسعه یافته است . از فناوری GPT-3 (Generative Pre-trained Transformer 3) برای ارتباط و مکالمه با کاربران استفاده می کند. GPT-3 یکی از مدل های زبان هوش‌مصنوعی است که سیستم یادگیری بالایی دارد که می تواند محتوایی مشابه به انسان تولید کند. برای مثال GPT-3 میتواند به شما در پاسخ به برخی سوالات و یا ترجمه متون کمک کند.

5 افزونه ChatGPT برای وردپرس

چهار افزونه ChatGPT برتر در وردپرس

در ادامه مقاله 4 افزونه ChatGPT وردپرس را به شما معرفی می کنیم. می توانید از این افزونه‌ها مواردی چون ایده های جدید و طراحی های با خلاقیت بالا و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید. لیست افزونه‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید در واقع بهترین افزونه‌های ChatGPT و هوش مصنوعی تا به این لحظه می‌باشند.

AIomatic

AIomatic یک از افزونه مناسب به منظور تولید محتوا است. شما میتوانید از این افزونه را برای نوشتن نظرات محصول، محتوای جدید و بروزرسانی پست‌های قدیمی استفاده کنید.

برای مثال می‌توانید برای ایجاد کلمات کلیدی خاص از ابزار جایگزین کلمات کلیدی استفاده کنید و یا کد کوتاه یا بلوک گوتنبرگ برای ایجاد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را در صفحات خود وارد کنید. البته این افزونه رایگان نیست و می‌بایست نسخه اصلی آن را از codecanyon خریداری کنید.

ContentBot AI Writer

افزونه chatGPT - ContentBot AI Writer

ContentBot AI Writer نیز یک افزونه ChatGPT رایگان و قدرتمند و مفید برای تولید محتوا است. این افزونه سایت شما را به برنامه وب AI Writer متصل می کند تا بتوانید محتواهای خود را در وردپرس تولید کنید. ContentBot از مدل GPT-3 OpenAI استفاده می‌کند. پست از نصب افزونه، برای شروع باید کلید API خود را وارد کنید، سپس می توانید از بلوک محتوای هوش‌مصنوعی برای تولید انواع مختلف محتوا استفاده کنید.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس

Ai Mojo

AI Mojo - افزونه هوش مصنوعی مبتنی بر chatGPT

AI Mojo یکی دیگر افزونه‌های، لیست 4 افزونه chatGPT در این مقاله است که یک ابزار نوشتاری هوش مصنوعی مناسب به جهت تولید محتوا در سایت است. AI Mojo یک افزونه Bring Your Own Key (BYOK) است و به شما امکان می‌دهد بین OpenAI GPT-3 یا AI21 Studio یکی را انتخاب کنید.

هنگامی که کلید API خود را وارد کردید، می‌توانید به پنل AI Mojo در ویرایشگر Block دسترسی داشته باشید. و به سادگی یک الگو را انتخاب کنید و یک درخواست وارد کنید. سپس این ابزار محتوای درخواستی را تولید می‌کند. بهتر است برای ایجاد یک مقاله کامل از AI Mojo Wizard استفاده کنید.

AI Mojo - افزونه هوش مصنوعی مبتنی بر chatGPT

AI Engine

AI Engine - افزونه ChatGPT و هوش مصنوعی وردپرس

AI Engine نیز یک افزونه ChatGPT در لیست بهترین افزونه‌های این مقاله بوده که به شما کمک می‌کند تا یک چت‌بات مانند ChatGPT را بسازید و کارهایی را برای آن تنظیم کنید. از این افزونه می‌توانید برای تصاویر، تولید محتوا، پیدا کردن عنوان و پر‌‌‌کردن فیلد های محصول WooCommerce استفاده کنید. با AI Engine به ابزارهای مفید دیگری از جمله بهینه سازی سئو نیز دسترسی خواهید داشت.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد چند افزونه ChatGPT که نسبت به سایر افزونه‌های ChatGPT از محبوبیت بالاتری در وردپرس برخوردار هستند را به شما معرفی کنیم، توجه داشته باشید که شما با جستجوی کلمه ChatGPT یا Ai در وردپرس می‌توانید افزونه‌های بیشتری در این دسته را پیدا کنید.

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز برنامه‌نویسی، به همراه آموزش استفاده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان