زمینه دلخواه آکاردئونی - ACF Accordion

زمینه دلخواه آکاردئونی – ACF Accordion

از زمینه دلخواه آکاردئونی – ACF Accordion برای مرتب سازی و سازماندهی گروهی از زمینه در صفحه ویرایش مطلب استفاده می شود. هر آکاردئون دارای یک عنوان قابل کلیک است که با کلیک بر روی آن دیگر آکاردئون متصل بسته خواهد شد. نتیجه استفاده از زمینه دلخواه آکاردئونی، صفحه مدیریت مرتب تر و دسترسی آسان تر به زمینه های دلخواه خواهد بود.

این آموزش نیازمند آشنایی با زمینه های دلخواه پیشرفته Advanced Custom Fields است. پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از این آموزش حتما این مقاله را مطالعه کنید.

نحوه قرارگیری زمینه ها در یک زمینه دلخواه آکاردئونی به اینصورت است که هر زمینه ای در گروه زمینه ها که زیر یک زمینه آکاردئون قرار بگیرد داخل آکاردئون قرار خواهد گرفت. در یک گروه زمینه میتوان از تعداد زیادی آکاردئون استفاده کرد.

تنظیمات زمینه دلخواه آکاردئونی ( Settings )

باز ( Open )

فعال کردن این گزینه آکاردئون مورد نظر را در هنگام باگذاری صفحه به باز می کند، یک آکاردئون به صورت پیشفرض بسته است.

چند گسترش ( Multi-expand )

به صورت پیشفرض هرگاه روی یک آکارئون کلیک کنید سایر آکاردئون های مرتبط بسته می شوند. فعال کردن این گزینه از این رفتار جلوگیری می کند.

نقطه پایانی ( Endpoint )

با فعال سازی این گزینه شما یک نقطه پایانی برای پنل آکوردئونی قبلی ایجاد میکنید و سایر زمینه های ایجاد شده پس از این آکاردئون داخل هیچ پنل آکاردئونی قرار نمی گیرند.

زمینه دلخواه آکاردئونی - ACF Accordion
زمینه آکاردئونی در گروه زمینه ها
زمینه دلخواه آکاردئونی - ACF Accordion
زمینه آکاردئونی در ویرایش پست

نمایش زمینه دلخواه آکاردئونی – ACF Accordion

زمینه آکاردئونی فقط جهت سازماندهی زمینه ها در پنل مدیریت کاربرد دارد.

زمینه های افزونه Advanced Custom Fields