زیرخط یا آندرلاین در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس

زیرخط یا آندرلاین در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس

زیر خط یا آندرلاین را در ویرایشگر جدید وردپرس را پیدا نمی کنید؟ همانطور که می دانید آندرلاین زیر متن مثال ( متن ) یکی از پر استفاده ترین گزینه ها در هنگام تایپ است اما به دلایل نا معلومی دکمه آندرلاین در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس موجود نیست. ویرایشگر گوتنبرگ گزینه هایی را برای ضخامت متن و یا اریب کردن متن در اختیار شما قرار داده است اما خبری از زیرخط یا خط تیره زیر متون نیست.

شاید یکی از دلایل قرار ندادن گزینه آندرلاین در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس شباهت زیاد این ویژگی به پیوندها است زیرا لینک های شما به صورت پیشفرض دارای آندرلاین بوده و این می تواند برای مخاطبان گیج کننده باشد. البته این گزینه حذف نشده است و به طریقی فقط گزینه اعمال آندرلاین یا زیر خط مخفی شده است که شما هم با استفاده از کلید های ترکیبی و هم با استفاده از ویرایش html می توانید این ویژگی را اعمال کنید.

چگونگی زیرخط یا آندرلاین در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس

راه حل ساده و ابتدایی استفاده از کلیدهای ترکیبی است، در صورتی که از ویندوز استفاده می کنید می توانید با استفاده از کلید ترکیبی CTRL + U و درصورتی که از مک استفاده می کنید با استفاده از CMD + U از ویژگی زیرخط یا آندرلاین در گوتنبرگ وردپرس بهره مند شوید.

لازم است کیبورد شما در هنگام استفاده از کلید ترکیبی روی زبان EN (انگلیسی) باشد.

در صورتی که به هر دلیلی قادر به استفاده از روش های ذکر شده نبودید می توانید با استفاده از ویرایشگر html این قابلیت را روی متن خود اعمال کنید، به این منظور روی آیکون گزینه ها که با سه نقطه عمودی نمایش داده می شود کلیک کنید و گزینه ویرایش به عنوان HTML را انتخاب کنید.

زیرخط یا آندرلاین در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس

پس از تغییر بلوک میتوانید ویژگی آندرلاین را به متن مورد اضافه کنید، کد زیر یک نمونه ساده به این منظور است:

<p>متن پاراگراف شما <span style="text-decoration: underline;"> متن زیرخط </span> متن پاراگراف </p>

نتیجه : متن پاراگراف شما متن زیرخط متن پاراگراف

امیدواریم که این مقاله به شما در حل مشکل آندرلاین در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس کمک کرده باشد، روند اعمال ویژگی بسیار ساده بوده شما با استفاده از کلید ترکیبی مربوطه به راحتی می توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید. اگر راه حل دیگری سراغ دارید در بخش نظرات، راه حل خود را برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس