بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس - 9 افزونه محبوب

بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس – 9 افزونه محبوب سال 2023

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین افزونه های اسلایدر وردپرس آشنا کنیم. عموما اسلایدرهای وردپرس ویژگی‌هایی را برای ایجاد اسلایدهای ساده و قابلیت‌هایی چون کشیدن و رها کردن( Drag and Drop) ، انیمیشن‌ها و دکمه‌ها را ارائه می‌دهند. اگر علاقه‌مند به اضافه کردن یک اسلایدر به وب‌سایت خود هستید، تا پایان این مقاله با آموزش ساخت اسلایدر وردپرس از طریق افزونه همراه باشید.

best-wordpress-slider-plugins-1

مزایا و معایب استفاده از افزونه‌های اسلایدر وردپرس

بسیاری از توسعه‌دهندگان و کاربران وردپرس می‌دانند که اسلایدرها، وقتی به درستی بکار گرفته نشوند، بازدیدکنندگان سایت را گیج می‌کنند، باعث افزایش زمان بارگذاری وب‌سایت می‌شوند و فضای زیادی را در صفحه اشغال می‌کنند. اغلب اوقات، افزونه های اسلایدر ابزارهای عالی برای نمایش تصاویر، مطالب و یا محصولات مهم در سایت هستند. که در این حالت استفاده از یک اسلایدر می‌تواند وب‌سایت شما را بسیار جذاب‌تر کند و موجب افزایش نرخ کلیک در سایت شما شود.

ویژگی ها مهم یک افزونه اسلایدر مناسب

افزونه های ساخت اسلایدر زیادی در مخزن وردپرس وجود دارند که احتمالاً با چند مورد از آنها مواجه شده‌اید. با خواندن این مقاله، شما متوجه خواهید شد که با استفاده از یک افزونه اسلایدر مناسب، از ابزارهای غیرضروری که رابط را به هم می‌ریزند بی‌نیاز خواهید شد.

برخی از ویژگی‌های مورد نیاز در یک اسلایدر:

  • کشیدن و رها کردن (Drag and Drop)
  • طراحی اسلاید های پیشرفته بدون کدنویسی
  • ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح اسلایدها در تمامی دستگاه‌ها
  • دارای ابزارهای مناسب به جهت ایجاد اسلایدهای جذاب
  • سازگاری با پوسته‌ها و افزونه‌های وردپرس
  • پشتیبانی از انواع رسانه در اسلایدها
  • پشتیبانی از حالت Lazy Load
  • امکان اضافه کردن مطالب و محصولات در اسلایدها
  • پیش‌نمایش اسلایدر قبل از انتشار
  • رابط کاربری ساده و قابل درک برای کاربران مبتدی

بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس

در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس را به شما معرفی کنیم. با توجه به اینکه برخی از افزونه‌های موجود در لیست تجاری بوده و یا دارای نسخه پرو هستند، حتما توجه داشته باشید که برای خرید یک افزونه حتما به وب‌سایت مرجع و سازنده افزونه مراجعه کنید.

نمونه‌های مشابه و موجود از افزونه‌ها در سایت‌های ایرانی و دیگر سایت‌ها (هر وب‌سایتی به غیر از وب‌سایت سازنده) نال و فاقد اعتبار بوده و ممکن است وب‌سایت شما را با مشکلات امنیتی مواجه خواهد کند.

Slider Revolution

بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس - ساخت اسلایدر با Slider Revolution

Slider Revolution یکی از محبوب‌ترین افزونه های اسلایدر در وردپرس است که دارای ده‌ها هزار نصب فعال و بازخورد عالی کاربران در CodeCanyon است. این افزونه دارای عناصر بصری و مضامین باورنکردنی است که درست شبیه یک طراح گرافیک حرفه‌ای کار می‌کند.

افزونه Slider Revolution شامل تمامی ویژگی‌های مناسب از یک افزونه اسلایدر می‌باشد، اما مهم است که بدانید این ابزار در درجه اول برای توسعه‌دهندگان ساخته شده است. یک مبتدی قطعا می‌تواند آن را امتحان کند، اما کار کردن با آن برای افراد مبتدی کمی دشوار می‌باشد. به طور کلی، موفقیت Slider Revolution را می‌توان به پشتیبانی خوب، الگوهای زیبا نسبت داد.

ویژگی‌های مهم افزونه ساخت اسلایدر Slider Revolution:

  1. ویرایشگر قدرتمند با قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop)
  2. دارای بیش از 200 الگوی مختلف برای ایجاد انواع اسلایدر
  3. دارای افزودنی‌های بیشتر برای بهبود قابلیت‌های افزونه در صورت نیاز
  4. پشتیبانی از انواع رسانه ( تصاویر متحرک، ویدیو و … )
  5. نمایش صحیح اسلایدها در تمامی دستگاه‌ها (ریسپانسیو)
  6. امکان غیرفعال کردن اسلایدر در نسخه موبایل
  7. سازگاری با بسیاری از قالب‌های وردپرس از جمله وودمارت
  8. مدیریت پیشرفته انیمیشن برای اسلایدها
  9. پشتیبانی از حالت Lazy Load
  10. و بسیاری موارد دیگر…

Smart Slider 3

بهترین اسلایدرهای وردپرس - Smart Slider

افزونه Smart Slider نیز قطعا یکی از بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس، جایگزین مناسبی برای Slider Revolution است. این افزونه دارای عناصر Query، تم‌های زیبا و ادغام برای مواردی مانند YouTube و WooCommerce است. افکت‌های انیمیشن موجود در این افزونه به شما کمک می‌کند تا اسلایدهای جذابی را در سایت خود به نمایش بگذارید.

مشخصا Smart Slider جایگاه بهتری در بخش فروشگاهی در بین سایر افزونه های اسلایدر دارد، زیرا دارای قابلیت‌هایی چون اضافه کردن دکمه‌ای برای فروش محصول است، همچنین این افزونه برخلاف سایر رقبای خود که دارایی قیمت سالانه هستند، فقط با یکبار خرید می‌توانید از تمامی ویژگی‌ها و پشتیبانی نامحدود افزونه برخوردار شوید.

ویژگی‌های مهم افزونه ساخت اسلایدر Smart Slider:

  1. سفارشی سازی اسلایدر از طریق بلوک یا طراحی
  2. پیوند دادن محتوای پویا
  3. بیش از 180 الگوی مختلف و جذاب برای اسلایدها
  4. پشتیبانی از لایه‌ها به جهت سفارشی‌سازی پیشرفته
  5. سازگاری با صفحه‌سازهای محبوب از جمله المنتور
  6. قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop)
  7. پیش‌نمایش زنده اسلایدر قبل از انتشار
  8. دارای ویژگی import و export
  9. پشتیبانی از CSS سفارشی
  10. و بسیاری موارد دیگر…

Master Slider

افزونه Master Slider - بهترین افزونه اسلایدر وردپرس

Master Slider نوع خاصی از ظرافت را در طراحی‌های اسلایدهای خود به نمایش می‌گذارد و قالب‌های کاربردی و تازه‌ای را برای انواع سایت‌ها، ارائه می‌دهد. می‌توانید الگوهایی مناسب برای باشگاه‌های بدنسازی و وبلاگ‌های تناسب اندام، استارت آپ‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر پیدا کنید.می‌توانید از میان طرح‌بندی‌های مختلف استایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. امکان استفاده از کاروسل‌ها دراین افزونه، امکان پذیر است و می‌توانید از محتواها و دکمه‌های متفاوت برای جلب توجه بیشتر استفاده نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این افزونه را به یکی از بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس تبدیل کرده است، اسلایدر مطالب وردپرس در اشکال و اندازه‌های مختلف است که به شما این امکان را می‌دهد تا مطالب خود را از طریق اسلایدر نمایش دهید.

به طور کلی، Master Slider ویژگی‌های متعدد و یک رابط کاربری عالی برای ساخت اسلاید با انیمیشن‌ها در یک جدول زمانی را ارائه می‌دهد. این افزونه شبیه به یک نرم‌افزار ویرایش فیلم، عمل می‌کند و به‌اندازه Slider Revolution یا Smart Slider پیچیده به نظر نمی‌رسد.

ویژگی‌های مهم افزونه اسلایدر Master Slider:

  1. سفارشی سازی اسلایدرها
  2. پیوند دادن مطالب سایت ( نوشته‌ها، برگه‌ها و محصولات )
  3. قابلیت کشیدن و رها کردن
  4. پشتیبانی از ویدیوهای یوتیوب
  5. دارای الگوهای مختلف و جذاب برای اسلایدها
  6. سازگاری با تلفن‌های همراه
  7. اسلایدر اختصاصی برای تلفن‌های هوشمند
  8. امکان مشاهده پیش‌نمایش قبل از انتشار
  9. دارای ویژگی import و export
  10. و بسیاری موارد دیگر…

Slider, Gallery, and Carousel by MetaSlider

بهترین افزونه های وردپرس MetaSlider

MetaSlider نیز یکی دیگر از بهترین افزونه‌های ساخت اسلایدر در وردپرس است، وقتی صحبت از بهینه سازی سئو، عناصر UX و دسترسی به کدها می‌شود، MetaSlider یکی از بهترین گزینه‌هاست. افزونه MetaSlider یک پلاگین اسلایدر ترکیبی است که ویژگی‌های لازم برای توسعه را فراهم می‌کند و در عین حال به یک رابط کاربری زیبا برای کسانی که علاقه ای به استفاده از CSS یا HTML ندارند کمک می‌کند.

MetaSlider دارای چندین قالب و ماژول از پیش تعیین شده، از جمله نوشته‌ها، اسلایدر لایه، و اسلایدر ویدیو است. متا اسلایدر یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس است، اما برای استفاده از تمامی ویژگی‌های آن باید افزونه را به نسخه تجاری ارتقا دهید. این افزونه ویژگی‌هایی چون برش تصویر، و سایر ابزارهای ویرایش را در داخل افزونه ارائه می‌دهد و پشتیبانی نامحدودی از انواع تصاویر و اسلایدها، از جمله زیرنویس‌ها و متن جایگزین را دارد تا مطمئن شوید تصاویر شما برای موتورهای جستجو بهینه خواهند بود.

یکی از معایب این افزونه نداشتن ویژگی Drag and Drop است، اما با توجه به سایر قابلیت‌های افزونه همچنان MetaSlider یکی از بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس است.

ویژگی‌های مهم افزونه ساخت اسلایدر Meta Slider:

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس

  1. یک کتابخانه جامع از انواع الگوها و طرح‌های سفارشی
  2. پشتیبانی از اسلاید فروشگاهی و نمایش محصولات به صورت اسلاید
  3. سفارشی سازی اسلایدرها
  4. پیوند دادن مطالب سایت ( نوشته‌ها، برگه‌ها و محصولات )
  5. نمایش اسلاید نامحدود در تمامی صفحات سایت
  6. امکان اضافه کردن متا دیتا و اطلاعات سئو تصاویر
  7. دارای ویژگی تاچ مناسب برای تلفن‌های هوشمند
  8. ویژگی برش تصاویر
  9. پشتیبانی از YouTube و Vimeo به عنوان اسلایدر
  10. و بسیاری موارد دیگر…

Kreatura Slider

ساخت اسلایدر وردپرس با Kreatura Slider کی از بهترین افزونه های اسلایدر وردپرس

افزونه Kreatura Slider نیز یکی دیگر از افزونه‌های محبوب ساخت اسلایدر در وردپرس است. این افزونه اسلایدری همه کاره، با استفاده از ابزارهای ویرایش، طرح‌بندی‌های متعدد و یک طراحی شیک بدون نیاز به کدنویسی پیچیده را ایجاد می‌کند. در این افزونه تم‌ها در مقایسه با برخی از رقبا متمایز هستند، تنظیم خودکار این افزونه تضمین می‌کند که تمامی عناصر موجود در طرح در جای خود قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید همه موارد، از جمله متن یا تصویر را در اسلایدر تغییر دهید و در صورتیکه از عملکرد آن راضی نبودید از طریق تاریخچه به تنظیمات قبلی بازگرید. همچنین می‌توانید به راحتی به منابع خارجی لینک دهید یا ویژگی‌های مختلفی را اضافه کنید. همچنین می‌توانید نحوه نمایش اسلایدر را در موبایل و تبلت بررسی کنید و پیش‌نمایش هر اسلایدر را همانطور که در وب‌سایت شما نشان داده می‌شود، مشاهده کنید.

ویژگی‌های مهم افزونه ساخت اسلایدر Kreatura Slider:

  1. ویرایشگر بصری با قابلیت کشیدن و رها کردن عناصر
  2. ایجاد اسلایدر محصولات فروشگاهی در سایت
  3. تنظیمات گسترده به جهت سفارشی سازی اسلایدر
  4. امکان پیوند دادن به سایت‌های دیگر
  5. پشتیبانی از میانبرهای صفحه کلید
  6. امکان استخراج و درون‌ریزی اسلایدرها
  7. مناسب برای نمایش در تمامی دستگاه‌ها با هر اندازه‌ای
  8. قابلیت تاریخچه ویرایش و حالت بازبینی و بازیابی اسلایدر
  9. امکان ایجاد پاپ آپ از طریق اسلایدر
  10. و بسیاری موارد دیگر…

Royal Slider

افزونه ساخت اسلایدر وردپرس - Royal Slider افزونه اسلایدر وردپرس

رویال اسلایدر رویکردی عمل گرایانه دارد و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که برای ساخت اسلایدر ساده ضروری است به همین دلیل نیز در لیست بهترین افزونه‌های وردپرس قرار می‌گیرد. هرچند که شما در این افزونه گزینه پیشرفته‌ای از جمله یکپارچه سازی اسلایدهای HTML را پیدا خواهید کرد اما هدف افزونه اسلایدر Royal Slider ایجاد یک اسلایدر ساده در وردپرس است.

یکی از ویژگی‌های این افزونه اتصال به سرویس‌های عکاسی محبوب مانند Flickr و 500px بوده. درواقع شما کار را به رویال اسلایدر می‌سپارید تا آنها را در اسلایدرهای شما قرار دهد و نمای زیباتری به وب‌سایت شما بدهد. این افزونه دارای بیش از 10 قالب و پنج پوسته متفاوت است، اگر به دنبال یک اسلایدر سبک هستید، قطعا این افزونه یکی از بهترین اسلایدرهای وردپرس برای شماست.

ویژگی‌های مهم افزونه اسلایدر Royal Slider:

  1. ابزار مناسب برای ویرایش اسلایدر
  2. ویرایش اسلایدها به صورت خودکار
  3. امکان قرار دادن کدکوتاه یا Shortcode در اسلایدر
  4. امکان اضافه کردن کد PHP به اسلایدر
  5. مناسب برای ساخت اسلایدر ساده
  6. سازگاری با تلفن‌های هوشمند
  7. استفاده از YouTube و Vimeo
  8. دارای بیش از 30 ویژگی برای اضافه کردن مواردی چون تاریخ انتشار
  9. 10 قالب آماده
  10. و بسیاری موارد دیگر…

Slider – Ultimate Responsive Image Slider

ساخت اسلایدر وردپرس Slider – Ultimate Responsive Image Slider

Slider – Ultimate Responsive Image Slider یکی دیگر از بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس است، این افزونه اسلایدر به اندازه موارد قبلی مدرن نیست، اما طرفداران بسیاری دارد و سابقه طولانی در ساخت اسلایدر دارد. شما می‌توانید چندین تصویر را همزمان آپلود کنید و تنظیمات ارتفاع، دکمه‌های ناوبری و موارد دیگر را سفارشی سازی کنید.

درست است که این افزونه را در لیست بهترین اسلایدرهای وردپرس قرار داده‌ایم اما طرح‌های این افزونه شما را شگفت‌زده نمی‌کنند. درواقع تطبیق پذیری این افزونه چیزی است که آن را متمایز می‌کند. تنها کاری که لازم است برای ساخت اسلایدر انجام دهید بارگذاری رسانه ساده و قرار دادن کدکوتاه Slider در هر جایی در وب‌سایت است

ویژگی‌های مهم افزونه ساخت اسلایدر Slider – Ultimate Responsive Image Slider:

  1. ابزار کافی برای ویرایش اسلایدها
  2. ویرایش اسلایدها به صورت خودکار
  3. امکان قرار دادن اسلایدر از طریق کدکوتاه یا Shortcode در سایت
  4. مناسب با تمامی دستگاه‌ها با هر اندازه‌ای
  5. بسیار سبک با رابط کاربری ساده
  6. امکان درون‌ریزی و برون‌ریزی اطلاعات
  7. امکان سفارشی سازی فونت‌ها
  8. نمایش چند اسلایدر در صفحه
  9. بهینه سازی تصاویر و وارد کردن اطلاعات به صورت خودکار (بهبود سئو)
  10. و بسیاری موارد دیگر…

Sliderby10Web

افزونه ساخت اسلایدر وردپرس Slider by 10Web - بهترین اسلایدرهای وردپرس

Sliderby10Web یکی دیگر از افزونه‌های محبوب در لیست بهترین اسلایدرهای وردپرس است، این افزونه دارای ویژگی‌های بی شماری برای بهبود تعامل کاربر برای ساخت اسلایدر وردپرس است. این افزونه دارای ابزارهای زیادی برای سفارشی سازی از جمله تغییر رنگ‌ها و سفارشی سازی افکت‌ها و عناصر CSS است. شما می‌توانید نوشته‌های وردپرس خود را اضافه کنید و یا از طرح‌های آماده برای ساخت اسلایدر وردپرس استفاده کنید.

این افزونه با پیکربندی آسان و پشتیبانی از اسلایدرهای نامحدود یک گزینه مناسب برای شما می‌باشد همچنین واترمارکینگ تصویر یک ویژگی منحصر به فرد این افزونه است که در بسیاری از پلاگین‌های اسلایدر دیگر نخواهید یافت.

افزونه Sliderby10Web هم برای توسعه‌دهندگان و هم برای عکاسان مناسب است و نحوه دریافت واترمارک تصویر و مجموعه بزرگی از ابزارهای طراحی را برای تبدیل اسلایدرها به آثار هنری ایجاد می‌کند. در خصوص طرح‌های از پیش تعیین شده، Sliderby10Web مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌ها از جمله اسلایدر فیلم، کاروسل‌ها، اسلایدهای سه بعدی و اسلایدهای ویدئویی را برای انتخاب فراهم می‌کند.

توجه: این افزونه بیش از 3 سال است که بروزرسانی نشده است، پیشنهاد ما استفاده از سایر افزونه‌های لیست می‌باشد که دارای بروزرسانی منظم هستند – نکات مهم افزایش امنیت سایت

ویژگی‌های مهم افزونه ساخت اسلایدر Sliderby10Web:

  1. سفارشی سازی اسلایدرها
  2. ایجاد اسلایدر محصولات و نوشته‌ها
  3. پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن
  4. پشتیبانی از ویدیوهای سرویس‌های محبوبی مانند YouTube و Vimeo
  5. دارای الگوهای مختلف و جذاب برای اسلایدها
  6. طراحی واکنش‌گرا و مناسب برای نمایش در همه دستگاه‌ها
  7. بیش از 23 افکت مختلف برای ساخت اسلایدر های جذابتر
  8. امکان مشاهده پیش‌نمایش قبل از انتشار
  9. دارای ویژگی import و export
  10. و بسیاری موارد دیگر…

TouchCarousel

TouchCarousel یکی از بهترین اسلایدرهای وردپرس

TouchCarousel یکی دیگر از بهترین اسلایدرهای وردپرس است، این افزونه با توجه به اینکه عمدتاً بر روی یکپارچه کردن اسلاید با پست‌های وردپرس تمرکز دارد کمی با افزونه‌های قبلی ساخت اسلایدر متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال، شما یک مقاله در وبلاگ خود می‌نویسید و آن را با یک نوع پست خاص برچسب گذاری می‌کنید، سپس آن نوع پست را به اسلایدر خود پیوند می‌دهید. نتیجه یک اسلاید بصری است که هر زمان که یک پست جدید را منتشر می‌کنید، اسلایدر وردپرس شما به طور خودکار به‌روز می‌شود.

روش اصلی ساخت اسلایدر با افزونه TouchCarousel از طریق داشبورد وردپرس است. ویرایشگر TouchCarousel از شما می‌خواهد نوع پست و تعداد پست‌هایی که می‌خواهید در نوار لغزنده نمایش داده شوند را انتخاب کنید و پس از آن، یک طرح بندی از پیش تعیین شده انتخاب و یا طرح بندی HTML و CSS خود وارد کنید. شما می‌توانید مواردی مانند ابعاد، کنترل‌های صفحه‌بندی و عناصر پخش خودکار ماوس را تنظیم کنید.

TouchCarousel یک افزونه ساخت اسلایدر بسیار ساده است که مانند بسیاری از رقبا، ویژگی کشیدن و رها کردن ندارد. با توجه به اینکه این افزونه مناسب برای پیوند دادن به پست‌های وبلاگ است، به طراح پیشرفته‌ای نیاز ندارد. یعنی شما به سادگی انواع پست خود را انتخاب می‌کنید اسلایدر خود را می‌کنید. ساختار متفاوت این افزونه باعث شده تا در لیست بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس قرار داده شود.

ویژگی‌های مهم افزونه ساخت اسلایدر TouchCarousel:

  1. پشتیبانی از سایت‌های فروشگاهی
  2. نمایش محصولات و مطالب وبلاگ به صورت اسلایدر
  3. نمایش مطالب یک دسته‌بندی خاص
  4. امکان اضافه کردن کدهای CSS و HTML به اسلایدها
  5. دارای طرح‌های آماده برای نمایش متفاوت اسلایدرها
  6. ترجمه به تمامی زبان‌ها
  7. امکان اضافه کردن کد کوتاه به اسلایدر
  8. مناسب برای نمایش در تلفن‌های هوشمند
  9. رابط کاربری ساده و کم حجم
  10. و بسیاری موارد دیگر…

جمع بندی

در این مقاله ما سعی کردیم خلاصه ای از بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس را به شما عزیزان معرفی نماییم. مسلما هر افزونه اسلایدری به تنهایی تمامی نیازهای شما را برآورده نمی‌کند. اگر مقاله ما را به صورت کامل مطالعه کرده باشید، متوجه خواهید شد که حتی بهترین افزونه‌های اسلایدر وردپرس نیز دارای مزایا و معایبی هستند. بنابراین، قابل درک است که هنوز ممکن است در مورد اینکه کدام افزونه برای وب‌سایت شما مناسب است،مردد باشید.

با کمی تحقیق و آزمون و خطا می‌توانید بهترین افزونه اسلایدر وردپرس را که برای سایت خود پیدا نمایید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و افزونه‌های ساخت اسلایدر این لیست نیاز شما را برآورده کرده باشد.

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز برنامه‌نویسی، به همراه آموزش استفاده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان