11 افزونه برتر صفحه ساز وردپرس

معرفی 11 افزونه صفحه ساز وردپرس

برای انتخاب افزونه‌ صفحه ساز وردپرس برای سایت خود، باید بهترین و محبوب‌ترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس را بشناسید و با یکدیگر مقایسه کنید. با استفاده از این صفحه سازها دیگر نیازی به تجربه کدنویسی برای طراحی سایت خود ندارید. صفحه سازها ابزارهای طراحی بصری هستند که کاربران وردپرس را قادر می سازند تا به راحتی طرح‌های منحصر به فردی ایجاد کنند. با کمک این صفحه سازها می‌توانید طراحی‌های پیچیده، ساده، تجاری و غیره بسازید.

در این مقاله بهترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم تا مطابق با سلیقه و نیاز خود برای طراحی سایت از آن ها استفاده کنید.

معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

در ادامه لیستی از قابل اعتمادترین و بهترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس که در ساخت سریع وب‌سایت به شما کمک می‌کند را ارائه می‌دهیم:

  • Elementor : به عنوان یک کاربر مبتدی یا حرفه‌ای برای ساخت هر وب سایتی از این افزونه استفاده کنید.
  • WPBakery : افزونه صفحه ساز مقرون به صرفه و قدرتمند (بدون اشتراک).
  • Ultimate Block: بهترین برای بازاریابان محتوا و وبلاگ نویسان.
  • Beaver Builder : صفحه ساز برای ایجاد وب سایت های وردپرس با عملکرد عالی.
  • Brizy : نرم افزار صفحه سازی قابل ارتقا با برنامه برای هر کاربر.
  • SiteOrigin Page Builder : ساخت وب سایت های ساده با ویرایش اندک.
  • Sandwich : وب سایت‌های مورد نیاز را با روشی منحصربفرد و کاربردی بسازید.
  • Unyson : این افزونه برای ایجاد سریع و آسان صفحه است.
  • Oxygen : بسیاری از عملکردهای پیشرفته که برای کاربران با تجربه، ایده آل است.
  • Landing Page Builder : بهترین گزینه برای lead، option، squeeze و سایر صفحات فرود.
  • Gutenberg: ویرایشگر محتوای داخلی وردپرس با تمرکز بر ساخت بلوک.


چرا از افزونه صفحه ساز در وردپرس استفاده می‌کنیم؟

پیش از اینکه بهترین افزونه‌ صفحه ساز وردپرس را معرفی کنیم، بهتر است بدانیم که چرا باید از افزونه صفحه ساز در وردپرس استفاده کنیم؟

عدم نیاز به کدنویسی

یکی از دلایل اصلی که بسیاری استفاده از صفحه ساز را ترجیح می‌دهند این است که کار کدنویسی را به طور کامل حذف می‌کند.

رابط کاربر پسند آسان

تازه کارها و متخصصان از رابط کاربر پسند این صفحه سازها لذت می‌برند، زیرا ساخت، مدیریت و نگهداری وب سایت را بدون دردسر انجام می‌دهد. صفحه سازهای وردپرس ظاهر ساده، دسترسی سریع به توابع سفارشی‌سازی، بلوک‌ها و عناصری را که برای زیباسازی وب‌سایت خود به آن نیاز دارید را تضمین می‌کنند.

سفارشی سازی سریع تم وردپرس

ایجاد صفحه بدون کد و رابط کاربر پسند، به سفارشی سازی سریع و آسان قالب وردپرس کمک شایانی می‌کند. با استفاده از این صفحه سازها می‌توانید هر موضوعی را که می‌خواهید انتخاب کرده و آن‌ را با خلاقیت خودتان ویرایش کنید.

ایجاد سریع و آسان قالب سفارشی

قالب‌های کاملاً سفارشی «from scratch» را می‌توانید در زمان کمی با کمک افزونه صفحه‌ساز وردپرس ایجاد کنید. همچنین، می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید در آن‌ها تنوع ایجاد کنید، با کمک این افزونه‌ها آنچه را که قبلاً برای یک کاربر عادی غیرممکن بود امتحان کنید و کار خود را به نحو احسن انجام دهید.

کنترل بیشتر

کنترل عالی بر روی طراحی وب‌سایت و عملکرد آن یکی از مزایای استفاده از افزونه‌های صفحه ساز است. لازم به ذکر است، نسخه‌های رایگان این صفجه سازها محدودیت‌هایی دارد ولی با استفاده از گزینه پولی آن‌ها می‌توانید لذت واقعی طراحی وب‌سایت را تجربه کنید. نسخه‌های پولی بدون در نظر گرفتن اینکه سایت شما ساده یا پیشرفته باشد، امکانات نامحدودی را برای طراحی سایت در اختیار شما می‌گذارند.

6 ویژگی کلیدی بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس

بهترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

ویرایش در زمان واقعی Real-time editing

انجام ویرایش در زمان واقعی (Real-time editing)، یکی از ویژگی‌های مورد علاقه کاربران افزونه صفحه ساز وردپرس است. این یعنی هنگام ویرایش یا تغییر سفارشی سازی برای مشاهده آثار خود، نیازی به ذخیره تنظیمات خود ندارید. ویرایش سریع، بدون ذخیره یا تازه‌سازی صفحه فعلی انجام می‌شود. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان می‌‎شود، چون سرعت گردش کار را تقویت خواهد کرد. افزونه‌های مختلفی برای استفاده از این ویژگی وجود دارد که می توانید هر طور که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید.

افزونه‌های متعدد

در صورت نیاز به افزودن ویژگی‌های بیشتر، گزینه ای برای خرید بسته‌های پریمیوم نیز وجود دارد (اما این اختیاری است). می‌توانید با افزونه‌هایی که به طور پیش فرض دریافت می‌کنید، روی یک وب سایت ساده تر کار کنید.

قالب‌های از پیش تعریف شده

صفحه سازها مجموعه ای کاربردی از قالب‌های آماده برای استفاده را برای وب سایت شما ارائه می‌دهند. همه این قالب‌ها به راحتی قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید آنها را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید و احساس محدودیت نکنید.

توجه : هنگام کار با یک افزونه صفحه ساز وردپرس رایگان، از بسیاری از قالب‌های از پیش تعریف شده آن نمی‌توانید استفاده کنید. این قالب‌ها را در صفحه سازهای پریمیوم می‌توانید مشاهده کرده و استفاده کنید.

عناصر و بلوک‌های از پیش تعریف شده

همراه با الگوها، عناصر و بلوک‌های از پیش ساخته زیادی را نیز برای افزودن به وب سایت خود خواهید یافت. همچنین می‌توانید این افزونه‌ها را از قالبی که استفاده می‌کنید نیز به سادگی حذف کنید. شما می‌توانید این عناصر و بلوک‌ها را با کشیدن و رها کردن آن‌ها در هر کجا که می‌خواهید برای نتیجه دلخواه خود قرار دهید. همچنین می‌توانید نسخه‌های اصلاح شده ایجاد کنید و آنها را برای بعد ذخیره کنید.

عناصر، بلوک‌ها و قالب‌های قابل استفاده مجدد

می‌توانید آنچه را که با صفحه ساز وردپرس ایجاد می‌کنید د ذخیره کرده و مجددا از آن استفاده نمایید. این یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده است که طراحی شما را در طول ساخت وب‌سایت‌ها بسیار راحت‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

سازگاری با افزونه و تم WP

افزونه صفحه سازی را که انتخاب می‌کنید باید توجه کنید که این صفحه ساز با محبوب‌ترین افزونه‌ها و تم ها سازگاری دارد یا خیر. خوشبختانه، افزونه‌هایی که در این مقاله معرفی شده است با سایر افزونه و تم‌ها سازگاری دارند.

بهترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس

در ادامه به معرفی بهترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس خواهیم پرداخت، مزایا و معایب آن‌ها را به شما شرح خواهیم داد و به انتخاب شما برای دریافت بهترین صفحه سازها خواهیم پرداخت.

المنتور (Elementor)

افزونه صفحه ساز وردپرس المنتور


المنتور یک افزونه صفحه ساز وردپرس رایگان بوده و گزینه‌ای مناسب برای حرفه‌ای شدن نیز به شمار می‌رود. این ابزار دارای یک سفارشی ساز سریع با سیستم کشیدن و رها کردن ساده می‌باشد.

طراحی با این افزونه صفحه ساز وردپرس، کاملاً قابل تنظیم است و کیفیت پیکسلی بسیار ممتازی دارد. به علاوه در المنتور، بخش‌های CSS سفارشی برای تنظیمات شما در دسترس هستند. با استفاده از این افزونه شما ابزاری قدرتمند برای بالا بردن سرعت و جلوگیری از کدنویسی دریافت می‌کنید. علاوه بر این، المنتور با مرورگرها و صفحه نمایش نیز سازگار است. همچنین این صفحه ساز برای SEO نیز بهینه شده و از آخرین استانداردهای کدنویسی پیروی می‌کند.

در المنتور برای ایجاد وب سایت دقیق مورد نظر خود گزینه‌های نامحدود دارید. همچنین المنتور قابلیت ترجمه متن را نیز دارد. این صفحه ساز WPML و Polylang را پشتیبانی کرده ولی فایل‌های داخلی آماده‌ای نیز دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد المنتور این است که یک پکیحه کامل برای ساخت، مدیریت و نگهداری وب سایت شما است. این صفحه ساز شامل هاست نیز می‌شود و برای راحتی شما، وردپرس نیز در آن از پیش نصب شده است.

جالب است بدانید که المنتور به بیش از 11 میلیون وب سایت قدرت می‌دهد (در هر 3 ثانیه ساخته می‌شود)

صفحه ساز المنتور یک افزونه قدرتمند بوده که به شما پیشنهاد می‌کند به صورت رایگان شروع کنید اما با شما رشد می‌کند. این افزونه صفحه ساز وردپرس برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای که نیاز به انعطاف پذیری برای ساخت وب‌سایت‌های مختلف سریع و بدون زحمت دارند مناسب می‌‎باشد.

ویژگی‌‌های المنتور

ویژگی‌های صفحه ساز المنتور عبارتند از:

  • 100 ویجت و قالب
  • ویرایش زنده
  • فرم‌های تک مرحله‌ای و چند مرحله‌ای
  • انیمیشن‌های جذاب
  • خرید آنلاین
  • سازنده قالب
  • با ضمانت برگشت 30 روزه پول


مزایای استفاده از افزونه صفحه ساز المنتور

این افزونه صفحه ساز وردپرس از مزایای متعددی برخوردار بوده که عبارتند از:

  • بسیار آسان برای استفاده
  • عملکرد و سفارشی سازی عالی
  • مقرون به صرفه
  • سازگاری با ادغام‌های شخص ثالث
  • شما می‌توانید با Elementor یک وب سایت بسازید و میزبانی کنید


معایب استفاده از افزونه صفحه ساز المنتور

المنتور در کنار مزایایی که دارد از معایبی نیز برخوردار است:

  • ممکن است باعث کاهش سرعت وب‌سایت شما شود.
  • ممکن است برای کاربرانی که اولین بار از آن استفاده می‌کنند، پیچیده باشد.

WPBakery

افزونه صفحه ساز وردپرس WPBakery

WPBakery دومین افزونه محبوب صفحه ساز با بیش از 400000 کاربر می‌باشد. hین افزونه نحوه انتشار محتوای front و back-end، ساخت صفحه و بهینه‌سازی کلی طراحی را تغییر می‌دهد. WPBakery یکی از معتبرترین راه حل‌های صفحه‌سازی برای هر وب سایت وردپرسی است.

این افزونه صفحه ساز وردپرس با محبوب ترین افزونه سئو برای وردپرس یعنی Yoast کار می‌کند و از بهینه سازی روان برای موتورهای جستجو اطمینان می‌دهد. با سیستم قالب داخلی، می‌توانید قالب‌ها و سبکهای سفارشی را برای استفاده بعدی ایجاد و ذخیره کنید. با خیال راحت هر طرحی را که می‌خواهید طراحی کنید و وب سایت خود را همانطور که می‌خواهید حفظ کنید.

WPBakery برای تجارت الکترونیک نیز مناسب است. با استفاده از این صفحه ساز هرگز نیازی به نگرانی در مورد به‌روز‌رسانی نخواهید داشت، زیرا همه آنها را به صورت رایگان در یک پکیج گنجانده است. به دلیل محبوبیت، WPBakery به طور پیش فرض به بیش از ده زبان ترجمه شده است (اسپانیایی، آلمانی، روسی، فرانسوی و غیره).

WPBakery زمانی ویژوال کامپوزر نامیده می‌شد.

شما همیشه با WPBakery بدون توجه به جایگاه و صنعت خود آماده هستید . وب‌سایت مورد نظر خود را بسیار حرفه‌ای طراحی خواهدی کرد. این افزونه صفحه ساز وردپرس برای کسانی که به دنبال یک صفحه ساز پریمیوم مقرون به صرفه برای وردپرس هستند مناسب است.

ویژگی‌های WPBakery

ویژگی‌های صفحه ساز WPBakery عبارتند از:

  • بیش از 50 عنصر محتوا
  • 100+ طرح بندی از پیش تعریف شده
  • 200+ افزونه شخص ثالث
  • ترجمه آسان (چند زبانه)
  • سازگار با نصب های WP Multisite
  • گرید ساز
  • اختلاف منظر و پس زمینه‌های ویدئویی
  • فیلترهای تصویر داخلی

مزایای استفاده از افزونه صفحه ساز WPBakery

این افزونه صفحه ساز وردپرس از مزایای متعددی برخوردار بوده که عبارتند از:

  • از هر قالب وردپرس پشتیبانی می‌کند
  • کشیدن و رها کردن قسمت‌های مختلف با بسیاری از مؤلفه‌ها
  • به بیش از 10 زبان خارج از جعبه ترجمه شده است
  • ویرایشگر front و back-end
  • روی سرعت تاثیر نمی‌گذارد


معایب استفاده از افزونه صفحه ساز WPBakery

WPBakery در کنار مزایایی که دارد از معایبی نیز برخوردار است:

  • برای مبتدیان خیلی مناسب نمی‌باشد
  • بدون نسخه رایگان

Beaver Builder

افزونه صفحه ساز وردپرس Beaver Builder

Beaver Builder یک راه حل ساخت صفحه‌ی کشیدن و رها کردن front-end را ارائه می‌دهد که از طریق ویجت‌ها، ماژول‌ها و گزینه‌های طرح بندی کار می‌کند. شما می‌توانید شما می‌توانید با استفاده از این صفحه ساز طرح‌های هیجان‌انگیز و خیره کننده‌ای ایجاد کنید که بسیار زنده به نظر می‌رسند و منحصر به فرد هستند. در حال حاضر بیش از یک میلیون صاحبان سایت از Beaver استفاده می‌کنند. همچنین این صفحه ساز دو ویژگی برجسته نیز دارد:

  • این امکان را به کاربران می‌دهد تا طرح‌بندی‌های کاملاً بهینه‌شده برای موبایل ایجاد کنند.
  • طرح‌بندی‌های جدید شما کار می‌کند و با بارگذاری فایل‌های ضروری و مورد نیاز، عملکرد آنها را بهینه می‌کند.

از دیگر مواردی که در مورد این افزونه صفحه ساز وردپرس قابل تحسین است، قالب قابل تنظیم آن بوده که با هر وب‌سایتی سازگار است. همچنین این افزونه به طور کامل از صفحات تجارت الکترونیک با ادغام WooCommerce پشتیبانی می‌کند.

نکته جالب در مورد Beaver Builder این است که می‌توانید با استفاده از یک مجوز از آن در سایت‌های نامحدود استفاده کنید. همچنین به لطف کد تمیز و پلتفرم پایدار، برای توسعه‌دهندگان بسیار مناسب می‌باشد. این افزونه صفحه ساز وردپرس برای افرادی مناسب است که می‌خواهند وب‌سایت‌هایی با عملکرد و سرعت بهینه داشته باشند.

ویژگی‌های Beaver Builder

ویژگی‌های صفحه ساز Beaver Builder عبارتند از:

  • قابلیت کشیدن و رها کردن
  • 100% پاسخگو
  • از تم‌ها و پلاگین‌های محبوب پشتیبانی می‌کند
  • ابزارهای تجارت الکترونیک
  • قابل ترجمه
  • برچسب زدن سفید
  • ویرایش CSS و جاوا اسکریپت
  • با ضمانت برگشت 30 روزه پول

مزایای استفاده از صفحه ساز Beaver Builder

این افزونه صفحه ساز وردپرس از مزایای متعددی برخوردار بوده که عبارتند از:

  • سبک وزن و عملکرد سریع
  • دارای پلن‌های پریمیوم نامحدود برای وب‌سایت‌های مختلف
  • وبلاگ، فروشگاه آنلاین، عضویت و ایجاد صفحه فرود آسان
  • پایداری و عملکرد روان

معایب افزونه صفحه ساز Beaver Builder

این افزونه می‌توانست ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی سازی بیشتری داشته باشد.

brizy

افزونه صفحه ساز وردپرس brizy

افزونه صفحه ساز وردپرس Brizy امکانات فوق العاده برای ایجاد وب‌سایت‌های مختلف دارد. کلیک کردن، کشیدن و رها کردن تمام مهارت‌هایی است که برای ایجاد چیزهای فوق العاده با افزونه Brizy نیاز دارید. ذخیره خودکار ابری، سازگاری با موبایل، استایل جهانی، بهینه‌سازی تصویر و بهبود سریع محتوا از مزایای استفاده از این افزونه صفحه ساز به شمار می‌رود. شما می‌توانید بیش از 150 بلوک از پیش تعریف شده را در این افزونه با هم ترکیب و مطابقت دهید.

چیدمان‌های Brizy موقعیت‌های مختلفی را پوشش داده و شبیه وب سایت‌های واقعی هستند. بعد از پیدا کردن الگوی مناسب می‌توانید ستین خود را به راحتی در زمان کمی طراحی کنید. لازم به ذکر است که توسعه صفحات با Brizy بسیار آسان است. در صورتی که از این افزونه صفحه ساز وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون زحمت نقش‌هایی را برای کارهای مشترک تعیین کنید. Brizy Cloud نیز همه چیز را مانند استفاده از دامنه سفارشی و میزبانی برای شما پوشش می‌دهد.

این افزونه صفحه ساز وردپرس برای افرادی مناسب است که به دنبال یک صفحه ساز قدرتمند با گزینه خرید مادام العمر هستند.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس

ویژگی‌های brizy

ویژگی‌های صفحه ساز brizy عبارتند از:

  • بیش از 4000 نماد
  • قالب‌ها و بلوک‌های از پیش تعریف شده
  • تم ساز کامل
  • ادغام بازاریابی آسان
  • White labeling
  • دارای عضویت
  • Header and footer conditions
  • دارای رنگ‌های جهانی و فونت استایل‌های مختلف

مزایای استفاده از صفحه ساز Brizy

این افزونه صفحه ساز وردپرس از مزایای متعددی برخوردار بوده که عبارتند از:

  • رابط کاربر پسند برای تسریع در روند طراحی
  • ادغام ووکامرس
  • همه طرح‌ها خریدهای یک‌باره (به‌جای اشتراک) ارائه می‌دهند.
  • با ضمانت برگشت 30 روزه پول

معایب Brizy

طرح شخصی این صفحه ساز فقط به یک سایت محدود می‎شود.

SiteOrigin

افزونه صفحه ساز وردپرس SiteOrigin

صفحه ساز SiteOrigin خود را می‌توانیم به عنوان افزونه پیشرو وردپرس برای تمام نیازهای صفحه معرفی کنیم. این نرم افزار صفحه ساز از تم‌های دیگر پشتیبانی و شما را مجبور به ویرایش و ساختن سایت می‌کند. همچنین، این صفحه‌ساز در بالای هر موضوعی که استفاده می‌کنید گسترش پیدا کرده و به شما امکان می‌دهد به ویرایش هم‌زمان، ابزارک‌های بیشتر و گزینه‌های تغییر موقعیت برای ایجاد طرح‌بندی محتوای جدید دسترسی داشته باشید.

این صفحه ساز تضمین می‌کند که بدون در نظر گرفتن تعداد ویرایش‌هایی که انجام می‌دهید، یک کد تمیز ایجاد کند، آن را بهینه نگه می‌دارد و وب‌سایت شما را دچار مشکل نمی‌کند و سرعت آن را کاهش نمی‌دهد. توجه داشته باید که این نرم‌افزار اغلب به بروزرسانی نیاز دارد.

اگر صفحه شما به عملکرد زیادی نیاز ندارد از SiteOrigin Page Builder استفاده کنید که کاملا رایگان می‌باشد. این افزونه صفحه ساز وردپرس برای ساخت وب سایت‌های سفارشی که نیازی به ویرایش و ویژگی‌های زیادی ندارند مناسب است.

ویژگی‌های SiteOrigin

ویژگی‌های صفحه ساز SiteOrigin عبارتند از:

  • ساخت صفحه در زمان واقعی
  • مرورگر تاریخچه برای تغییرات سفارشی سازی
  • به بیش از 30 زبان ترجمه شده است
  • آماده دسترسی
  • با هر تم وردپرس کار می کند
  • از ویجت های خود استفاده کنید

مزایای استفاده از صفحه ساز SiteOrigin

این افزونه صفحه ساز وردپرس از مزایای متعددی برخوردار بوده که عبارتند از:

  • صفحه ساز رایگان
  • سیستم شبکه‌ای سازگار با موبایل که سرعت بالایی نیز دارد
  • می‌توانید صفحه ساز رایگان را در سایت‌های نامحدود نصب کنید
  • طرح‌های پولی مقرون به صرفه

معایب SiteOrigin

برخی از کاربران از قابلیت استفاده آن شکایت دارند.

Sandwich

افزونه صفحه ساز وردپرس Sandwich

صفحه ساز ساندویچ ویرایش front-end را برای پست‌های وبلاگ وردپرس فعال می‌کند، صفحه ساز Sandwich یکی دیگر از راه حل‌های طراحی سایت با کشیدن و رها کردن ویجت‌ها بوده و همچنین ویجت ویرایش عنصر dynamic را در محیط  front-end ارائه می‌دهد.

همچنین، در این افزونه صفحه ساز وردپرس می‌توانید بر روی هر عنصر این صفحه کلیک کنید و بدون کد نویسی تغییرات لازم را انجام دهید. اگر تغییرات آن چیزی نیست که می‌خواهید، عناصر و ستون‌های جدید اضافه کنید تا طراحی خود را گسترش دهید. شما می‌توانید وب‌سایت خود را دقیقاً همانطور که می‌خواهید طراحی کنید.

خوشبختانه این افزونه با اکثر قالب‌های وردپرس کار می‌کند، اما در صورتی که با تم‌های شما سازگار نبود می‌توانید با توسعه دهندگان تماس بگیرید. این افزونه صفحه ساز وردپرس برای افرادی مناسب بوده که نوآوری را دوست دارند.

ویژگی‌های افزونه صفحه ساز Sandwich

ویژگی‌های صفحه ساز Sandwich عبارتند از:

  • نگاشت shortcode
  • نقشه‌های گوگل
  • کاروسل‌های حساس به لمس
  • پس زمینه ویدیو
  • 14 روز ضمانت بازگشت وجه
  • بیش از 1700 نماد وکتور


مزایای صفحه ساز sandwich

مزایای استفاده از این افزونه صفحه ساز وردپرس عبارتند از:

  • ویرایش front و end
  • می‌تواند یک معامله مادام العمر انتخاب کند
  • ویرایشگر کد کوتاه فرآیند افزودن توابع را ساده می‌کند
  • رابط کاربری ساده برای به روز رسانی سریع


معایب صفحه ساز sandwich

طرح رایگان آن عناصر و عملکرد بسیار محدودی دارد.

Unyson

افزونه صفحه ساز وردپرس unyson

صدها هزار کاربر وردپرس با صفحه ساز unyson کار می‌کنند. این صفحه ساز به طور منظم ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در طراحی سایت گسترش می‌دهد، به همین دلیل محبوبیت آن همچنان در حال رشد است.

به دلیل لیست گسترده‌ای از ویژگی‌ها، مانند لغزنده‌های داخلی برای افزودن به صفحات محتوای شما، منوهای بزرگ، slidebar های سفارشی و پویا، قالب‌های نمونه کارها برای نمایش کار شما، بهینه سازی موتور جستجو، بازخورد مشتریان و غیره کاربران متعددی از این افزونه صفحه ساز استفاده می‌کنند.

Unyson Framework یک راه حل عالی برای ایجاد یک تم سفارشی برای وب سایت وردپرس به شمار می‌رود. شما برای طراحی سایت خود با این افزونه نیازی به کدنویسی ندارید. این صفحه از تمام افزونه‌ها و گزینه‌های لازم برای اضافه کردن آنچه نیاز دارید و نادیده گرفتن بقیه موارد را دارد. این افزونه صفحه ساز وردپرس برای ساخت تم‌های سفارشی وردپرس سریع و آسان بسیار مناسب است.

ویژگی‌های صفحه ساز unyson

ویژگی‌های صفحه ساز unyson عبارتند از:

  • سازنده drag & drop
  • دارای 3 اسلایدر داخلی (اما می‌توانید اسلایدر خود را ایجاد کنید)
    پشتیبانی از ناوبری مگا منو
    portfolio آنلاین با فیلتر انیمیشن‌ها
    نظرات و امتیازات کاربران


مزایای صفحه ساز Unyson

مزایای استفاده از این افزونه صفحه ساز وردپرس عبارتند از:

  • رابط کاربری آسان برای درک گردش کار بدون زحمت
  • همیشه رایگان خواهد بود
  • اسناد و پشتیبانی عالی

معایب افزونه صفحه ساز Unyson

برخی از کاربران خطای عملکردی را گزارش کردند.

Oxygen

افزونه صفحه ساز وردپرس Oxygen

Oxygen جایگزین فوق العاده‌ای برای طراحی سایت با کدنویسی بوده که علاوه بر افراد مبتدی، برای حرفه‌ای‌ها نیز مناسب است. این افزونه صفحه ساز می‌تواند فروشگاه‌های آنلاینی را با پشتیبانی از WooCommerce ایجاد کند. از این صفحه ساز می‌توان برای فرآیند ساخت کاملاً بصری گرفته تا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و عملکردها برای سایت خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از میان بسیاری از قالب‌ها هرکدام را که می‌پسندید انتخاب کنید که در زمان ایجاد وب‌سایت مورد نیاز در زمان صرفه‌جویی کنید. طراحی نهایی واکنشگرا، سازگار با مرورگرهای مختلف و هماهنگ با صفحه نمایش خواهد بود. این صفحه ساز بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس برای کاربران با تجربه و توسعه دهندگان است. oxygen برای مبتدیان نیز مناسب است، ولی به دلیل انبوه عملکردهای پیشرفته و منحنی یادگیری، بهتر است اگر مبتدی هستید از استفاده این افزونه صفحه ساز وردپرس خودداری کنید.

ویژگی‌های صفحه ساز oxygen

ویژگی‌های صفحه ساز oxygen عبارتند از:

  • متد کشیدن و رها کردن
  • فروشگاه ساز ووکامرس
  • برنامه نویس پسند (برای کارهای پیشرفته)
  • انیمیشن‌های اسکرول
  • منطق مشروط
  • پشتیبانی مادام العمر و به روز رسانی مداوم


مزایای افزونه صفحه ساز oxygen

مزایای استفاده از این افزونه صفحه ساز وردپرس عبارتند از:

  • انعطاف پذیری عالی برای هر نوع کاربر
  • طرح‌های مقرون به صرفه با معاملات یکباره
  • قابلیت ایجاد طرح‌های پیچیده با سرعت بالا و به سادگی


معایب صفحه ساز oxygen

oxygen در کنار مزایایی که دارد از معایبی نیز برخوردار است:

رایگان نبودن طرح‌ها
طرح اولیه محدود

Landing Page Builder

افزونه صفحه ساز وردپرس Landing Page Builder

در حالی که Landing Page Builder یک صفحه ساز منحصر به فرد بری ایجاد صفحات فرود به شمار می‌رود، با ساخت انواع دیگر صفحات و طراحی‌های وب نیز کار می‌کند. استفاده از این افزونه آسان و راحت است. شما نیازی به تجربه قبلی در ایجاد Landing Page Builder نداشته و حتی اگر تازه کار باشید نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

Landing Page Builder دسترسی به سازنده بصری drag & drop را باز می‌کند، جایی که هر تغییراتی را که ایجاد می‌کنید در لحظه می‌توانید، مشاهده کنید. ویژگی‌های اصلی Landing Page Builder قالب‌های از پیش تعریف‌شده، فرم انتخاب، تعداد زیادی ویجت و سازگاری با WooCommerce است.

تکمیل یک پروژه با Landing Page Builder نیز بسیار سریع است و نیازی به پرش از ویرایش به پیش نمایش صفحه و بازگشت مجدد نیست. این افزونه صفحه ساز وردپرس برای ساخت انواع صفحات فرود برای هر جایگاه و صنعتی مناسب است.

ویژگی‌های افزونه Landing Page Builder

ویژگی‌های صفحه ساز Landing Page Builder عبارتند از:

  • نسخه ی نمایشی زنده (ایجاد یک سایت آزمایشی به صورت رایگان)
  • پشتیبانی عالی
  • استفاده آسان (زمانی که اصل آن را فهمیدید)
  • مستندات گسترده
  • ویجت‌های رایگان
  • استفاده مجدد از قالب های سفارشی

مزایای Landing Page Builder

مزایای استفاده از این افزونه صفحه ساز وردپرس عبارتند از:

  • ساخت صفحات مستقل
  • مناسب صفحات فرود ساده و پیشرفته

معایب Landing Page Builder

این افزونه صفحه ساز وردپرس منحنی یادگیری پیچیده برای کاربران مبتدی دارد

گوتنبرگ

افزونه صفحه ساز وردپرس گوتنبرگ

گوتنبرگ از نسخه 5.0 به طور پیش فرض، بخشی از وردپرس بوده است. با این حال، شما همچنان می‌توانید آن را حذف کنید و از یک جایگزین استفاده کنید، حتی اگر داخلی باشد. از طرف دیگر، گوتنبرگ با تمام صفحه سازهای محبوب وردپرس سازگار است، بنابراین هیچ دلیل موجهی برای حذف آن وجود ندارد. ولی بسیاری از کاربران این افزونه را دوست ندارند، زیرا کاملاً با ویرایشگر کلاسیک قبلی متفاوت است.

توجه: ویرایشگر کلاسیک هنوز قابل استفاده است، اما دیگر پشتیبانی نمی‌شود. بنابراین، در نهایت باید یک سوئیچ ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید، گوتنبرگ پست‌های قدیمی شما را در یک بلوک کلاسیک قرار می‌دهد (اما اگر بخواهید می‌توانید آنها را به بلوک های جداگانه تقسیم کنید). با این وجود گوتنبرگ می‌تواند یک انتخاب خوب برای طراحی صفحه باشد، زیرا تا جایی که پست‌ها و صفحات پیش می‌روند، می‎توانید به بسیاری از بلوک‌های قابل جستجو دسترسی پیدا می‌کنید. به همین دلیل در بسیاری از موارد، نیاز به استفاده از افزونه‌های دیگر را برطرف می‌کند. اگر قابلیت‌هایی را که نیاز دارید پیدا نکردید، همچنان می‌توانید یک افزونه دیگر نصب کنید.

شما می‌توانید بلوک‌ها را بر اساس نیاز خود جابه جا کنید و محتوای منحصر به فردی را که می‌خواهید ایجاد کنید. ویژگی مثبت این افزونه صفحه ساز وردپرس این است که هر بلوک تنظیمات جداگانه ای برای سفارشی سازی بیشتر دارد.

همچنین می‌توانید از حالت نوشتن بصورت تمام صفحه لذت ببرید، که حواس‌پرتی را کمتر کرده تمرکز شما بر تولید محتوا را افزایش می‌دهد. توصیه می‌کنیم تم‌های وردپرس که با گوتنبرگ سازگار هستند را انتخاب کنید تا از بروز مشکل جلوگیری کنید.

این افزونه صفحه ساز وردپرس برای کسانی که آزادی بیشتری در هنگام ایجاد صفحات و پست‌ها می‌خواهند داشته باشند (اما نمی‌خواهند از افزونه‌های زیادی استفاده کنند) مناسب است. گوتنبرگ با محبوب‌ترین صفحه سازها نیز سازگار است.

نکته قابل توجه اینکه گوتنبرگ هنوز قادر به ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ کامل نیست. و تنها منحصر به تولید محتوایی است که به پست‌ها و صفحات مربوط می‌شود.

ویژگی‌های افزونه Gutenberg

ویژگی‌های صفحه ساز Gutenberg عبارتند از:

  • لیست بی پایان بلوک‌ها
  • محتوای منتشر شده شما «live editing» خواهد بود
  • طرح کلی سند و نمایش لیست پاراگراف‌ها
  • ایجاد سریع جدول
  • افزودن دکمه (بدون افزونه)
  • pre-installed
  • پاسخگو یا Responsive

مزایای افزونه Gutenberg

مزایای استفاده از این افزونه صفحه ساز وردپرس عبارتند از:

  • با محتوای موجود تداخل ندارد
  • می تواند با ویرایشگر کلاسیک (داخل بلوک) کار کند
  • تنظیمات سفارشی در هر بلوک
  • یکویرایشگر صفحه و ایجاد کننده پست عالی

معایب افزونه Gutenberg

این افزونه صفحه ساز وردپرس در کنار مزایایی که دارد از معایبی نیز برخوردار است:

  • با تمام تم‌ها و افزونه‌های وردپرس سازگار نیست
  • زمان می‌برد تا به آن عادت کنید
  • گوتنبرگ فقط یک ویرایشگر محتوا است و نه سازنده صفحه

جمع بندی

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس را پیدا کنید. توصیه ما استفاده از Elementor و پس از آن WPBakery برای صفحه سازی سایت است. این دو افزونه بسیار محبوب بوده و گزینه‌ها و امکانات بی‌پایانی برای ساخت وب‌سایت مورد نظر و مورد نیاز شما دارند. در این مقاله علاوه بر این دو افزونه، بهترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس را نیز به شما معرفی کردیم. امیدوارم برای شما مفید بوده باشد.

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز برنامه‌نویسی، به همراه آموزش استفاده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان