بهترین افزونه های ووکامرس - 14 افزونه ضروری برای فروشگاه

بهترین افزونه های ووکامرس – 14 افزونه ضروری برای فروشگاه

در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین افزونه های ووکامرس و افزونه‌های ضروری یک فروشگاه را به شما معرفی کنیم. یکی از نوین‌ترین روش‌های کسب و کار استفاده از سایت‌های فروشگاهی می‌باشد. در دنیای امروز داشتن وب سایت و فروشگاه اینترنتی یکی از محبوب‌ترین مشاغل تبدیل شده است. افزونه‌های مورد نیاز ووکامرس می‌توانند به شما کمک کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را از سایت فروشگاهی خود بگیرید.

اگر با وردپرس آشنایی داشته باشید حتما نام ووکامرس را شنیده‌اید. ووکامرس ‌یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس می‌باشد که با توجه به آمارهای صورت گرفته بیش از ۴۲٪ از فروشگاه‌های اینترنتی در دنیا، وب‌سایت خود را با این فروشگاه‌ساز ایجاد نموده اند.

بهترین افزونه های ووکامرس

ووکامرس و هر افزونه فروشگاهی دیگری ممکن است برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی شما مناسب باشند اما شاید تمامی نیازهای شما را برای داشتن یک فروشگاه ایده‌آل تامین نکنند. به همین دلیل شما به استفاده از افزونه‌های دیگر نیز نیاز پیدا خواهید کرد. ما در همگام‌وب همراه شما هستیم تا شما را با افزونه های ضروری برای یک سایت فروشگاهی در وردپرس آشنا کنیم.

با توجه به اینکه برخی از افزونه‌های موجود در لیست بهترین افزونه های ووکامرس تجاری بوده و یا دارای نسخه پرو هستند، حتما توجه داشته باشید که برای خرید یک افزونه حتما به وب‌سایت مرجع و سازنده افزونه مراجعه کنید، نمونه‌های مشابه و موجود از افزونه‌ها در سایت‌های ایرانی و دیگر سایت‌ها (هر وب‌سایتی به غیر از وب‌سایت سازنده) نال و فاقد اعتبار بوده و ممکن است وب‌سایت شما را با مشکلات امنیتی مواجه خواهد کند.

Table Rate Shipping

Table Rate Shipping بهترین افزونه ها برای فروشگاه ووکامرس

یکی از بهترین افزونه های ووکامرس، افزونه Table Rate Shipping for WooCommerce می‌باشد. اگر سایت فروشگاهی شما مربوط به محصولات دیجیتال می‌باشد استفاده از این افزونه برای شما ضروری است، زیرا این افزونه هوشمند بر مبنای وزن، قیمت، برند و … هزینه‌های جابجایی و حمل آن را محاسبه کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. از ویژگی‌های منحصربفرد این محصول می‌توان به رابط کاربری بسیار ساده و تفکیک ناحیه بر اساس کشور، شهر و … اشاره نمود.

Dynamic Pricing & Discounts

Dynamic Pricing & Discounts افزونه ضروری ووکامرس

یکی از بهترین افزونه های ووکامرس، افزونه Dynamic Pricing & Discounts Lite for WooCommerce می‌باشد. تخفیف دادن همواره یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فروش به‌خصوص برای مشتریان محسوب می‌شود. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید پیشنهادات تخفیفی خود را به مشتریان ارائه دهید. بر مبنای فیلترهایی مثل دسته بندی محصولات، مشتریان وفادار و …، می‌توانید تخفیفات و امتیازات متعددی برای کاربران در نظر بگیرید و رضایت مشتریان خود را جلب کنید.

YITH Ajax Product Filter

بهترین افزونه های ووکامرس YITH WooCommerce Ajax Product Filter

یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود خرید کردن برایمان لذت‌بخش‌تر شود این است که بتوانیم محصول دلخواهمان را در کمترین زمان ممکن پیدا کنیم. یعنی در دسته‌بندی مشخصی محصول مورد نیازمان را جستجو کنیم. مشتریان به یک نظم و دسته‌بندی سازمان یافته احتیاج دارند تا احساس راحتی بیشتری در هنگام خرید بکنند. اگر برای خریدمان با پیشنهادات مختلف و گیج کننده روبرو شویم ممکن است از خرید منصرف شویم.

برای جلوگیری از انصراف مشتری از خرید نیاز است که قابلیت فیلترسازی محصولات را به سایت فروشگاهی خود اضافه کنیم. YITH WooCommerce Ajax Product Filter یکی از بهترین افزونه های ووکامرس و مورد تایید وردپرس می‌باشد که این‌کار را برای شما انجام می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این افزونه محصولات را براساس رنگ، نوع، جنس و … طبقه‌بندی کنید. بنابراین اضافه کردن این افزونه به سایت فروشگاهی شما جزو ضرورت‌ها محسوب می‌شود.

YITH Compare

بهترین افزونه های ووکامرس YITH WooCommerce Compare

یکی دیگر از افزونه‌های ضروری برای ووکامرس، افزونه YITH WooCommerce Compare می‌باشد. این افزونه شرایطی را فراهم می‌کند که کاربر در زمان خرید، امکان مقایسه محصول با محصولات مشابه را داشته باشد. این قابلیت با استفاده از این افزونه امکان‌پذیر است و در غیر اینصورت کار بسیار دشواری می‌باشد.

با استفاده از افزونه YITH شما می‌توانید در جدول‌های مشخصی، ویژگی‌های محصولات را برای مقایسه در اختیار مشتریان قرار دهید. قرار دادن این ویژگی در فروشگاه باعث می‌شود مشتری احساس راحتی بیشتری برای خرید از شما داشته باشد. سازگاری با زبان فارسی، امکان افزودن فیلتر حرفه‌ ای و سازگاری با ووکامرس، از جمله امتیازات این افزونه ضروری ووکامرس به شمار می‌‌رود.

YITH Ajax Search

بهترین افزونه های ووکامرس YITH WooCommerce Ajax Search

افزونه YITH WooCommerce Ajax Search نیز قطعا یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است، این افزونه همانطور که از نام آن پیداست، امکان جستجوی Ajax در وب‌سایت شما را برای مشتریان فراهم می‌کند. این قابلیت می‌تواند به آن‌ها برای صرفه‌جویی در پیدا کردن محصولات شما کمک زیادی کرده و خرید از سایت شما را دلچسب‌تر نماید.

حتما زمان مراجعه به سایت‌های فروشگاهی به دنبال کادری برای جستجوی محصول مورد نظرتان بوده‌اید. این کادر احتمالا توسط افزونه YITH WooCommerce Ajax Search ایجاد شده است. با تایپ کردن هر کلمه در این کادر، این افزونه کلمه مورد نظر شما و یا محصولات مرتبط با جستجوی عبارت جستجو شده را نمایش می‌دهد.

YITH Wishlist

بهترین افزونه ها برای ووکامرس YITH WooCommerce Wishlist

یکی دیگر از افزونه‌های مورد نیاز برای ووکامرس، افزونه YITH WooCommerce Wishlist می‌باشد. این افزونه این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که بتوانند لیست علاقه‌مندی خود را از میان محصولات ایجاد نمایند. همچنین مشتریان می‌توانند این فهرست علاقمندی‌های خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند و دنبال کنندگان خود را از مواردی که مورد علاقه‌شان می‌باشد با خبر کنند.

این قابلیت نه تنها برای مشتریان جذاب می‌باشد بلکه برای مدیران سایت نیز برای یافتن علاقمندی مشتریان موثر است. بنابراین آن‌ها می‌توانند از این طریق روی محصولات مورد علاقه مشتریان تمرکز کنند. با توجه به قابلیت‌های فراوان این افزونه در نسخه رایگان، قطعا این افزونه یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است.

آموزش خصوصی طراحی سایت و وردپرس به صورت آنلاین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۹۹۹-۱۵۸-۱۱ در تماس باشید.

پروژه محور - ارتباط مستقیم با مدرس

Checkout Field Manager

افزونه های ضروری ووکامرس WooCommerce Checkout Manager

Checkout Field Manager (Checkout Manager) for WooCommerce نیز یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است. این افزونه امکان حذف کردن فیلدهای اضافه را فراهم می‌کند. فیلدهایی که ممکن است مشتریان را گیج کند و ضرورتی برای وجود آن‌ها در صفحه وجود نداشته باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاهی خوب، کاربر محور بودن آن می‌باشد. بنابراین با استفاده از این افزونه شما می‌توانید به تنظیم پیکربندی فرم‌های مورد نیاز مشتری بپردازید و با حذف برخی از فیلدهای غیر ضروری و یا تغییر ترتیب آنها، فرایند خرید را برای مشتریان خود ساده‌تر کنید.

YITH One-Click Checkout

بهترین افزونه های فروشگاه ووکامرس YITH WooCommerce One-Click Checkout

پرداخت نهایی، یکی از مهم‌ترین مراحل خرید از سایت فروشگاهی شما می‌باشد. زیرا تا هزینه‌ای پرداخت نشود پروسه خرید از سایت، تکمیل نشده است. افزونه YITH WooCommerce One-Click Checkout یکی از بهترین افزونه های ووکامرس بوده و دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. یعنی پرداخت هزینه از جانب مشتری با ساده‌ترین مراحل و در سریع‌ترین حالت ممکن به انجام می‌رساند.

ووکامرس بصورت پیشفرض ‌فرایند پرداخت را به چند مرحله تقسیم کرده است که ممکن است چندان برای کاربر خوشایند نباشد. ولی شما با استفاده از این افزونه می‌توانید تمامی مراحل پرداخت را در یک مرحله خلاصه کنید. این برای مشتریان شما بسیار مهم می‌باشد که لذت خرید را دوچندان می‌کند.

کما اینکه طی کردن مراحل پیچیده پرداخت می‌تواند آنها را تا جایی کلافه کند که از خرید، صرف‌نظر کنند. از امکانات دیگری که این افزونه دارد می‌توان به ریدایرکت مشتریان به صفحات دلخواه مثل صفحه تشکر،تنظیمات حرفه‌ای، پشتیبانی از زبان فارسی و … اشاره کرد.

Woocommerce SEO

افزونه های ضروری فروشگاهی - افزونه Yoast woocommerce seo

یکی از بهترین افزونه های ووکامرس Yoast WooCommerce SEO می‌باشد که احتمالا نام آن را شنیده‌اید و حتی شاید با این افزونه پرکاربرد کار کرده باشید. افزونه Yoast به بهبود سئو یک سایت شما کمک شایانی می‌کند که برای تکمیل قابلیت‌های افزونه، نسخه متناسب به فروشگاه ووکامرس را نیز منتشر کرده است که می‌تواند تا حد زیادی به سئوی سایت فروشگاهی شما کمک بکند.

نحوه عملکرد این افزونه بصورتی است که شما در ابتدا باید افزونه Yost seo را بر روی سایت وردپرسی خود نصب داشته باشید تا این افزونه به درستی کار کند. از قابلیت‌های این افزونه می‌توان به ایجاد نقشه سایت، راهنما در قسمت‌های مختلف، ارائه پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد سایت و … اشاره نمود.

Customizer for WooCommerce

بهترین افزونه های ضروری ووکامرس Customizer for WooCommerce

استفاده از افزونه Customizer for WooCommerce یکی از بهترین افزونه های ووکامرس بوده و می‌تواند به شما در زمینه تغییرات فرانت‌اند سایت‌تان کمک زیادی کند. این تغییرات معمولا بر روی متن‌ها قابل اعمال می‌باشد اما از نظر ظاهری نیز می‌تواند مفید باشد. مثلا شما با استفاده از این افزونه می‌توانید متن گزینه اضافه کردن به سبد خرید را تغییر دهید و یا متن توضیحات محصول را تغییر دهید و کارهای بسیار دیگری انجام دهید. با استفاده از این افزونه شما بدون دانش برنامه نویسی می‌توانید به راحتی ظاهر سایت خود را سفارشی کنید.

YITH Zoom Magnifier

افزونه های ضروری فروشگاه ووکامرس YITH WooCommerce Zoom Magnifier

یکی از ویژگی‌های سایت فروشگاهی این است که عکس محصولات را در اختیار مشتریان و خریداران قرار دهد. همچنین قابلیت بزرگنمایی تصاویر نیز بسیار حائز اهمیت است تا خریداران بتوانند با جزئیات بیشتری مورد محصول را مشاهده کنند. افزونه YITH WooCommerce Zoom Magnifier این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهید. قابلیت تغییر سایز یعنی نمایش بزرگ‌تر تصاویر، نحوه نمایش در موبایل یا کامپیوتر و … از ویژگی‌های این افزونه می‌ باشد.

YITH Affiliates

افزونه ضروری و مشارکت در فروش ووکامرس YITH WooCommerce Affiliates

افزونه YITH WooCommerce Affiliates یکی از بهترین افزونه های ووکامرس و یک افزونه همکاری در فروش است، این افزونه یکی از افزونه‌های مورد نیاز برای سایت‌های فروشگاهی می‌باشد که به افزایش درآمد شما کمک می‌کند. از طریق این افزونه می‌توانید محصولات فروشگاه‌های دیگر را در سایت خود به فروش گذاشته تا از این طریق هم سود و درآمدی برای این شرکت حاصل شود و هم شما بخاطر فروش محصول در سایت خود پورسانت دریافت کنید.

YITH Deals

YITH Deals for WooCommerce - بهترین افزونه های فروشگاهی

یکی دیگر از بهترین افزونه های ووکامرس، افزونه YITH Deals for WooCammerce می‌باشد. در واقع این افزونه وظیفه ارائه پیشنهادات دیگر ر ابه کاربران دارد. این قابلیت پس از نهایی کردن خرید می‌تواند موثر باشد و یا در صورت انصراف مشتریان از خرید می‌تواند با ارائه پیشنهادات جدید آن‌ها را ترغیب به خریداری مجدد نماید. همچنین می‌تواند آنها را با محصولات دیگر موجود در فروشگاه شما آشنا نماید.

YITH Review for DISCOUNTS

افزونه YITH WooCommerce Review for DISCOUNTS

یکی از قابلیت‌هایی که باعث می شود مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به خرید از سایت شما داشته باشند این است که از نظر سایر کاربران درباره محصول مورد نظرشان آگاه شوند. در حقیقت ارائه نظر سایر کاربران هم اعتماد مشتریان را جلب می‌کند و هم سبب می‌شود که شما از نظر کاربرانتان درباره محصولات آگاه شوید و بتوانید به بهبود کیفیت محصولات و ارائه خدماتتان بپردازید. YITH WooCommerce Review for DISCOUNTS یکی دیگر از بهترین افزونه های ووکامرس است که این ویژگی را به سایت شما اضافه می‌کند.

برای مشارکت بیشتر مشتریان در این زمینه می‌توانید امتیازات بیشتری برای کسانیکه در نظرسنجی کالاها شرکت می‌کنند یا نظر خودشان را بابت خرید محصولی ثبت می‌ کنند، در نظر بگیرید. مثلا به آن‌ها تخفیف بدهید. در این صورت هم کاربران ترغیب به نظر گذاشتن می‌شوند و هم شما از نظرات آن‌ها مطلع خواهید شد.

جمع بندی

ما در همگام وب در تلاش هستیم که شما عزیزان را با قابلیت‌های وردپرس و بکارگیری امکانات مختلف ان آشنا نماییم. حال که با لیستی از بهترین افزونه های ووکامرس آشنا شدید می‌توانید فروشگاه خود را به صورت پیشرفته‌تر راه‌اندازی کنید. البته بسیاری از افزونه‌های دیگر نیز وجود دارند که به شما در زمینه فروش بهتر و بهبود عملکرد ووکامرس کمک می‌کنند.

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز برنامه‌نویسی، به همراه آموزش استفاده و ۶ ماه پشتیبانی رایگان